بهروان: نصب چمن طبیعی ورزشگاه وطنی به زمان زیادی نیاز دارد

رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره دلیل تعویض نشدن چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران اظهار کرد: طبق برنامه قرار بود از چند ماه قبل چمن ورزشگاه وطنی را  از مصنوعی به طبیعی تغییر بدهند. مدت‌ها مسئولان ورزش استان مازندران دنبال منابع مالی و بودجه این موضوع بودند. نوبخت معاون رئیس جمهور هم اعتبار برای این ورزشگاه تعیین کرد.  

او ادامه داد: البته به محض اینکه تخصیص بودجه اعلام شد،  بازی‌های لیگ برتر شروع شد. پیمانکار‌های متعددی را آوردیم و آن‌ها اعلام کردند در صورتی که بخواهیم چمن مرغوب با استاندارد‌های لیگ برتر و حتی بالاتر از ایران برای ورزشگاه وطنی درست کنیم نزدیک به ۶ ماه زمان نیاز است.به همین دلیل  تیم نساجی از میزبانی در استان مازندران محروم می‌شد و در تصمیمی جدید چمن مصنوعی را ترمیم کردند.

بهروان بیان کرد: ما پیش بینی‌های لازم را برای بازی نساجی و پرسپولیس کرده بودیم و حتی سازمان هواشناسی اعلام کرد که ۲ ساعت قبل از بازی و در حین بازی بارندگی شدیدی در ورزشگاه داریم. در ساخت سکو‌های استادیوم وطنی قائمشهر، کانال‌های آب را پر کرده بودند. همین موضوع باعث آب گرفتگی بیشتر چمن می شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.