رئیس‌جمهور آمریکا این بار نشریه‌های مد و زیبایی این کشور را به خاطر رویکردشان در قبال همسرش هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا نشریه‌های مد این کشور را برای پوشش ناکافی اخبار ملانیا ترامپ، همسر خود مورد انتقاد قرار داد.

دونالد ترامپ، که با خداحافظی از کاخ سفید فاصله چندانی ندارد، با بازنشر پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر از نبود تصویر بانوی اول آمریکا بر روی جلد مجلات زیبایی آمریکا در ۴ سال گذشته ابراز تاسف کرد. رئیس جمهور آمریکا در حالیکه از همسرش به عنوان بهترین در تاریخ یاد می‌کرد، مجلات زیبایی آمریکا را به داشتن لقب رسانه جعلی مفتخر کرد.

در حالی ترامپ به همسرش برای واجد شرایط بودن برای قرار گرفتن تصویرش بر روی جلد مجلات زیبایی می‌بالد که در سال ۲۰۱۸ نوشته پشت لباس ملانیا -که برای بازدید از شرایط کودکان مهاجری که بر اساس سیاست بدون ارفاق دولت از والدین خود جدا شده بودند، عازم تگزاس شده بود- در رسانه‌های آمریکا خبرساز شد.

بانوی اول آمریکا که آن زمان پس از مدت‌ها در انظار عمومی ظاهر می‌شد، بر روی لباسش نوشته شده بود: «واقعا اهمیتی نمی‌دهم، شما چطور؟» شبکه خبری بی بی سی نیز ضمن پوشش این خبر گزارش داد: این ژاکت که بهای آن ۳۹ دلار آمریکا برابر با ۲۹ پوند با مارک 'زارا' (Zara) بود، در شبکه‌های اجتماعی واکنش منفی را نسبت به بانوی اول آمریکا به همراه داشته است.

بانوی اول آمریکا اهل کشور اسلوونی است و سابق بر این در صنعت مدلینگ فعالیت داشته است. ترامپ و ملانیا در سپتامبر ۱۹۹۸ همدیگر را برای اولین بار در هفته مد نیویورک ملاقات کردند. ملاقاتی که پس از ۷ سال  به ازدواج در سال ۲۰۰۵ انجامید.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار