سرمربی تیم لیگ برتری فوتسال بعد از شکست استعفا داد

سرمربی تیم لیگ فوتسال ملی حفاری بعد از شکست تیمش برابر راگای تهران از هدایت این تیم استعفا داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم مسابقات لیگ برترفوتسال  امشب با برگزاری ۶ مسابقه به پایان رسید. در یکی از مسابقات امروز تیم‌های ملی حفاری اهواز و راگای تهران به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان محمد کشاورز در تیم راگا موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهند. بعد از این مسابقه کیاوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به دلیل شکست در مسابقه امروز از سمت خود استعفا داد.

علاسوند درباره کناره گیری خود از تیم ملی حفاری اهواز اظهار داشت: تیم ما اواخر فصل گذشته تعداد قابل توجهی باخت داشت. به طوری که در زمان سرمربیگری من این تیم ۸ شکست داشت و این فصل را هم با ۲ باخت شروع کردیم. در هر صورت این شکست‌ها در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است و نشان می‌دهد که بازیکن به باخت عادت کرده است.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز ادامه داد: به نظر من باشگاه ملی حفاری اهواز احتیاج به تغییر و تحول دارد و در صحبت‌هایی که من با مسئولان این باشگاه داشتم و از آن‌ها خواهش کردم که تغییراتی را ایجاد کنند و فکر می‌کنم که بهترین کار تغییر سرمربی تیم است. باشگاه ملی حفاری تا الان فرصت‌های بسیار خوبی را به من داده است و من از تمامی آن‌ها تشکر می‌کنم. در هر صورت کناره گیری خودم را به سرپرست و مدیرعامل تیم اعلام کرده ام و امیدوارم در اسرع وقت با استعفای من موافقت کند تا تیم از این بلاتکلیفی هر چه سریع‌تر خارج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار