برگزاری همایش تبیین نقش استان در دفاع مقدس در بخش بنت نیکشهر

با حضور احسان رئیسی بخشدار بنت، سروان کوهکن جانشین سپاه شهرستان و جمعی از معتمدین، رزمندگان و بسیجیان همایش تبیین نقش استان در دفاع مقدس در مسجد امام حسن (ع) بنت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احسان رئیسی بخشدار بنت در این همایش با اشاره به نقش مهم دفاع مقدس در ایجاد موج همدلی و اتحاد در کشور گفت: تحمیل جنگ ۸ ساله توسط مستکبرین جهان باعث شد تا ملت ایران با حماسه آفرینی، پایداری و مقابله با ظلم و تجاوز دشمنان برگ زرینی را در تاریخ باقی بگذارد که همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار کنند.

بخشدار بنت با بیان رشادت‌های مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس افزود: حماسه دفاع مقدس پر از رشادت‌های جوانانی هست که افتخار می‌کنیم شماری از آنان از جوانان شمالی‌ترین نقطه در سیستان با شهیدان گرانقدر میرحسینی‌ها و تا بلوچستان با جوان‌ترین شهید دفاع مقدس شهید اخلاقی در نیکشهر می‌باشند.

احسان رئیسی بخشدار بنت اظهار داشت که امروز مدافعان سلامت در خط مقدم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای صیانت و حفاظت از سلامتی هموطنان به صورت شبانه روزی مشغول به خدمت هستند.

او گفت: رمز پیروزی و موفقیت کشورمان در دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود و این امر نیز نیاز ضروری و مستلزم عزم جدی جامعه برای مقابله با کرونا می‌باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار