سقفی بالای سر احزاب کرج

فرماندار کرج گفت: خانه احزاب شهرستان کرج راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: تضارب آرا و پویایی جریان‌های سیاسی، از اهداف اصلی احزاب بشمار می‌رود و با توجه به ظرفیتی که شهرستان کرج از حیث برخورداری احزاب و گروه‌های سیاسی دارد نیاز است که خانه احزاب با هدف نشاط سیاسی در شهرستان کرج تشکیل شود.

او با اشاره به نزدیک فصل انتخابات نقش فعالیت احزاب را در افزایش سطح مشارکت سیاسی مهم برشمرد و افزود: حضور حداکثری مردم و مشارکت بالا در انتخابات مهری بر مشروعیت نظام سیاسی است و احزاب و گروه‌ها به واسطه تعاملی که با مردم در طیف‌های مختلف جامعه دارند می‌توانند بسترساز افزایش سطح مشارکت عمومی در مانور‌های سیاسی و ملی باشند.

فرماندار کرج  با اشاره به این که ۵۷ حزب در سطح استان البرز فعال هستند، خواستار وفاق، همدلی و هم افزایی گروه‌های سیاسی در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی شد و گفت: با راه اندازی خانه احزاب در شهرستان کرج می خواهیم تا شور و نشاط ناشی از فعالیت‌های سیاسی را در جامعه تسری ببخشیم.

صبح امروز نیز جلسه ویژه‌ای با احزاب و گروه‌های سیاسی شهرستان کرج به دستور فرماندار کرج و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج تشکیل شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.