مربی تیم فوتبال سپاهان:

تیم ماشین سازی حریف دست و پا بسته‌ای نیست/ اعتراضی به برنامه سازمان لیگ نمی‌کنیم

علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر ماشین سازی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم ماشین‌سازی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول از تیم ما انتظار می‌رود که از تبریز با موفقیت برگردد، اما واقعیت این است که ماشین‌سازی یک تیم منسجم و خیلی خوب از نظر تاکتیکی است. آن‌ها بازیکنان خوب و قوی دارند. علاوه بر این،  تیم ماشین سازی  نتایج خوبی نگرفته است، اما این طور نیست که دست و پا بسته باشد.  

او ادامه داد: ماشین‌سازی تیمی است که فاکتور‌های بزرگی دارد. آن‌ها احساس، بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارند. انتظار یک بازی خیلی سخت را داریم. احترام خاصی برای حریف قائلیم، چون بازیکنان خیلی خوبی دارند. با توجه به شرایطی که در لیگ داریم، تمام تمرکزمان را روی این مسئله گذاشته‌ایم که با دست پر از تبریز برگردیم.  

 تمرکزمان روی سازمان دفاعی سپاهان است 

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره این که این تیم اصفهانی برابر ماشین‌سازی به دنبال آن است که ابتدا گل نخورد یا از همان آغاز بازی به دنبال بازی هجومی است، گفت: در دنیای فوتبال هر ۲ فاکتور مهم هستند. شما باید از دروازه خودتان محافظت کنید، چون یک بازی بیرون از خانه است. با توجه به این که بعد از این بازی و بازی بعدی، ۳ بازی خارج از خانه انجام می‌دهیم، تمام تمرکزمان این است که سازمان دفاعی خودمان را خیلی خوب نگه داریم و بخش هجومی تیم را هم فعال کنیم. امیدواریم بتوانیم هم در بخش دفاعی و هم در بخش هجومی، وظایفمان را خیلی خوب انجام بدهیم.

مرزبان درباره محرومان و مصدومان سپاهان برای بازی فردا بیان کرد: مصدومیت‌های جزئی را در تیم داریم، اما امیدواریم بتوانیم تیم را با تمام قدرت وارد این بازی کنیم. شانس بزرگی هم داریم، چون کادر پزشکی ما خیلی خوب کار می‌کند و این مسئله خیلی مهم است که یک کادر منسجم در کنار کادر فنی، بازیکنانی را که واقعاً با شرف بازی می‌کنند آماده کند. ما مجموعه خاصی را ساخته‌ایم. مدیریتی که در باشگاه حضور دارد، کمک می‌کند که بدون حاشیه بتوانیم به کارمان ادامه بدهیم.   

او خاطر نشان کرد:  ما بر خلاف اعتراضی که دیگر تیم‌ها نسبت به برنامه‌ریزی دارند، با وجود این که  باید ۳ بازی پشت سر هم را بیرون از خانه انجام بدهیم و سفر‌های خیلی دور و درازی را خواهیم داشت، اعتراضی نسبت به این مسئله نداریم. چون اعتماد خاصی به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آن داریم. سعی می‌کنیم تمرکزمان را روی کار خودمان بگذاریم و با نظم به سمت جلو برویم. احترام به حقوق یکدیگر و رعایت اخلاق از معیار‌های فوتبال حرفه‌ای است. این درس و مسئله‌ای است که ما اکنون در حال پشت سر گذاشتن آن هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار