بیش از ۱۴ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در آزمون استخدامی شرکت می کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه تاکید کرد: دانشگاه ها درهنگام برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید دستورهای بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، افشین کریمی، امروز (۹ دی) در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی گفت: آمادگی کامل در استان برای برگزاری آزمون وجود دارد و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه همین هفته بیش از ۱۴ هزار داوطلب در استان در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

او با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری این آزمون بیان کرد: تمامی دستگاه‌های ذیربط در برگزاری آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ضرورت دارد که تمامی این موارد به صورت ویژه پیگیری شود.

او گفت: ضرورت دارد بزودی جلسه‌ای با حضور مدیران ذیربط و همچنین مسئولین دانشگاه‌ها با مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان به منظور رعایت هر چه بهتر دستورهای بهداشتی برگزار شود.

کریمی ادامه داد: حتماً باید برنامه‌های مشخص برای کنترل ورود و خروج داوطلبین و جلوگیری از هرگونه تجمع که مغایر با دستورهای بهداشتی است، تدوین و اجرایی شود تا داوطلبین با فاصله و رعایت نکات بهداشتی به محل‌های آزمون مراجعه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های ذیربط باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بکار گیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.