اخباری: دریافت ۳ گل بر خلاف جریان بازی سخت است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی این تیم مقابل سپاهان، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی این تیم مقابل سپاهان، اظهار داشت: امروز با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم. سابقه سپاهان برای همه مشخص است. ستاره های بزرگی در این تیم حضور دارند. بازی را خوب شروع کردیم و سعی کردیم با گردش توپ موقعیت ایجاد کنیم. سپاهان تیم با تجربه ای است و نباید مقابل این تیم غفلت کرد.

او افزود: سپاهان سه شنبه هفته قبل بازی کرده بود، اما ما جمعه بازی کرده بودیم و ناگهان گفتند سه شنبه بازی دارید. ۳ گل دریافت کردن بر خلاف جریان بازی سخت است. با وجود فشردگی مسابقات و چالش محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها ریکاوری خیلی دشوار است. یک پنالتی دیگر برای حریف گرفته شد و با شکست ۳ بر یک به رختکن رفتیم. بین ۲ نیمه به بازیکنان گفتم که لیاقت برگشت به بازی را دارند و در نیمه دوم ۲ گل به ثمر رساندیم. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین سازی عذرخواهی کنم، زیرا به آن‌ها قول داده بودم برنده شویم.

سرمربی ماشین سازی در مورد ضعف خط دفاعی این تیم، عنوان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. روی پنالتی دوم حریف ۲ بازیکن تنه به تنه شدند. تمام بازیکنان در گل زده و گل خورده سهیم هستند. خط دفاع ما اصلاً شکننده نبود. ۲ پنالتی برای حریف گرفته شد. مقابل سپاهان هر تیمی اشتباه کند باید تاوان آن را بدهد. جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

اخباری ادامه داد: محمدرضا زنوزی کسی است که از جیب خودش برای این مردم و استان خرج می‌کند. او همیشه کمک حال فوتبال ملی بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار