تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت وزارت کار

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار مصمم است همه طرح‌های نیمه تمام را تا پایان دولت تکمیل کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامرضا پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در نشست کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به حضور سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گفت: وزارت کار مصمم است همه طرح‌های نیمه تمام را تا پایان دولت تکمیل کند و مصوبات این نشست با حضور وزیر بررسی و نتیجه نهایی به دستگاهها ابلاغ می شود.

غلامرضا پناه افزود: دستاورد این سفر برای اجرای برخی از طرح ها، زمان بر است و نباید انتظار داشت در زمان کوتاهی نتیجه حاصل شود.
 
او با بیان اینکه وزارت کار مصمم است تا پایان دولت طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کند گفت: به همین منظور هفت استان با ملاک شاخص بیکاری مورد بازدید معاونان و کارشناسان وزارت قرار گرفته که یکی از این استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد است.

پناه افزود: اولویت اول در وزارت کار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، وزیر بانک‌ها را مکلف کرده در هر استانی یک تا دو طرح بزرگ را برعهده بگیرند.
 
پناه در خصوص کمک به طرح‌های کهگیلویه گفت: طرح‌هایی که مشکل سرمایه در گردش دارند معرفی شوند و ماه هم روند این طرح ها را بررسی می کنیم.
 
او بیان کرد: به طرح‌های نیمه تمامی با درصد پیشرفت ۸۰ به بالا نیز بر اساس اولویت تسهیلات پرداخت می‌شود.
 
معاون وزیر کار گفت: با موافقت مدیرعامل صندوق بیمه روستائیان و عشایر این بیمه در سه شهرستان کهگیلویه رایگان خواهد شد.
پناه همچنین از پیگیری راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی در دهدشت خبر داد و گفت: این طرح با وجود هر مانع و مشکلی اجرایی می شود.

او کمک به دانشکده مامایی و احداث ورزشگاه کارگران را از دیگر وعده‌ها برای کهگیلویه اعلام کرد و در پاسخ تقاضای حجت‌الاسلام موحد برای بیمه زنان سرپرست خانوار، مددجویان پشت نوبتی بهزیستی، اورژانس اجتماعی دیشموک و لنده گفت: این موارد را در جلسه استان بررسی می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.