احداث مدرسه سه کلاسه در روستای آلبوبالدی دارخوین

مدرسه سه کلاسه سردار سلیمانی با همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در روستای آلبوبالدی دارخوین تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،فرهاد توکلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان در رابطه با تأسیس مدرسه سه کلاسه در دارخوین گفت:مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سه کلاس و زیربنای حدود صد و بیست متر است که در ساخت آن حدود۲۳۰میلیون تومان هزینه شده است.

سردار حسین زاده فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر خوزستان در رابطه با اجرای این طرح افزود: بسیج وسپاه همیشه در کنار مردم بوده وهستند با توجه به اهمیت دانش آموزان و تحصیل در کشور با احداث چنین امکان فرهنگی چون مدارس میتوانیم  کمکی شایان در راستای فرهنگ‌سازی داشته باشیم.

او در ادامه بیان کرد: همکاران ما در بسیج سازندگی شرکت نفت وگاز اروندان تمام تلاش خود را کرده اند و در ایام کرونا با  توزیع بسته های معیشتی ، مرمت منازل و احداث مدرسه کنار مردم بوده اند.

پورهنگ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین گفت:  وظیفه اصلی ما  استخراج نفت و گاز هست منتهی علاوه بر آن لازم دانستیم که کارهای اجتماعی نظیر احداث مدارس ، سازندگی ، ترمیم و مرمت منازل را هم درکنار آن  داشته باشیم.

اودر ادامه افزود: احداث این مدرسه در روستای کم برخوردار آلبوبالدی به این علت بود،که ما بتوانیم به دانش آموزان این منطقه کمکی هرچند اندک کرده باشیم که دیگر با کمبود کلاس درس ومدرسه مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان خاطرنشان کرد:بناست که طرح ساخت وساز و احداث مدارس در دیگر روستاهای تحت پوشش شرکت نفت وگار اروندان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.