رقابت رسانه ملی با صد‌ها رسانه خارجی

امام جمعه کاشان گفت:صد‌ها رسانه خارجی هم نوا و هم‌صدا به مقابله با رسانه ملی ما برخاسته‌اند که ایجاد جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار جمعی از کارکنان صدا و سیمای دفترکاشان با بیان اینکه درحال حاضر یک رسانه بیگانه با رسانه ملی ما رقابت ندارد گفت: در شرایطی که جهان رسانه دچار پدیده شوم تهاجم رسانه‌ای استکبار و تسلط بر مراکز خبری از جمله پایگاه‌ها و شبکه‌های خبری دیداری و شنیداری شده، صد‌ها رسانه خارجی هم نوا و هم‌صدا به مقابله با رسانه ملی ما برخاسته‌اند که ایجاد جبهه مقاومت رسانه در مقابل استکبار ضروری است.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه رسانه همانند بسیج برای دفاع از کشور و یاری رساندن به افراد مستضعف و بازسازی کشور در خدمت نظام است، افزود: البته نقد‌هایی به عملکرد برخی رسانه‌های کشور در خصوص الگو‌هایی که معرف سبک زندگی اسلامی نیست وارد است، ولی با توجه به اینکه رسانه منتسب به این نظام الهی است، گروهی سعی بر سلب اعتماد نسبت به این جایگاه دارند.

او آگاه نبودن برخی مسوولان از اهمیت رسانه‌ها را از مشکلات این حوزه عنوان و با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازو‌های قوی رسانه‌ها برای نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند گفت: تمام روابط عمومی‌ها و مسوولان این بخش باید همواره با رسانه‌ها تعامل داشته باشند.

مدیر دفتر خبر صدا و سیمای کاشان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت این دفتر اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که شیوع کرونا به همراه داشته، اصحاب رسانه تمام اخبار و مسائل را در این مدت پوشش داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.