لزوم رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌های ایام فاطمیه و سالگرد سردار سلیمانی

فرماندار حمیدیه گفت: عزاداری‌های ایام فاطمیه، اولین سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شوند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده گفت: مراسم‌های عزاداری باید با رعایت اصول بهداشتی، جلوگیری از تجمع، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و سایر شیوه نامه‌های مربوطه برگزار شوند.

او افزود: باتوجه به وضعیت بیماری کرونا ویروس ضمن تقدیر و تشکر از تشریک مساعی همه اعضای ستاد مقابله با کرونا حمیدیه، جدیت همه جانبه و مشارکت فعال همه ادارات و آحاد مردم در خصوص پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری و همکاری بیش از پیش دستگاه‌ها و ادارات شهرستان و اطلاع رسانی محیطی به شهروندان جهت مقابله و کنترل این بیماری امری ضروری است.

هاشمی در ادامه خواستار اعمال نظارت بر روند فعالیت مطب‌های پزشکی موجود در شهرستان شد و بیان کرد: تعامل و همکاری بیش از پیش در رابطه با اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در بیماریابی، کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا ویروس و در نهایت ریشه کنی این بیماری دارد.

فرماندار حمیدیه بر استمرار بازدید مشترک از اصناف و ادارات شهرستان به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و اظهار داشت: همه ادارات و ارگان‌ها ضمن رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک باید نسبت به خود ارزیابی خویش براساس موارد خواسته شده اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.