نامزد عامل انفجار نشویل به پلیس هشدار داده بود

گزارش‌ها نشان می‌دهد که نامزد عامل انفجار نشویل سال گذشته به پلیس هشدار داده بود که او در حال ساخت مواد منفجره است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می‌شود که نامزد مظنون به بمب گذاری نشویل سال گذشته به پلیس هشدار داده بود که او در حال ساخت مواد منفجره است.

اسناد به دست آمده در ایالت تنسی نشان داده است که افسران بیش از یک سال پس از هشدار نامزد او به جاسازی بمب در وسیله نقلیه تفریحی خود، به خانه آنتونی کیو وارنر مراجعه کردند.

مقامات روز یکشنبه تأیید کردند که وارنر مظنون انفجار بود که صبح روز کریسمس در مرکز شهر نشویل اتفاق افتاد. مقامات او را از طریق DNA پیدا شده در محل شناسایی کردند.

گزارش پلیس که در تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۱۹ به دست آمده است، نشان می‌دهد که نامزد وارنر به پلیس گفته است وارنر در محل زندگی خود در حال ساخت بمب در تریلر RV بود. وکیل مدافع که نماینده وارنر و نامزد او بود، به دلیل نگرانی درباره اظهارنظر‌های او با پلیس تماس گرفته بود. پلیس سپس به خانه وارنر رفت و در آنجا RV او را در پشت خانه دید.

دون آرون، سخنگوی پلیس نشویل گفت که ماموران وقتی به خانه او رفتند هیچ مدرکی در رابطه با جرم مشاهده نکردند و هیچ صلاحیتی برای ورود به خانه او یا املاک حصارکشی نداشتند.

به گفته آرون، پس از آگوست ۲۰۱۹ هیچ اطلاعات اضافی در مورد وارنر مورد توجه اداره پلیس یا FBI قرار نگرفت.

وارنر در این انفجار که منجر به زخمی شدن سه نفر و خسارت به حدود ۴۱ کسب و کار شد، جان خود را از دست داد.

همسایگان روز دوشنبه به آسوشیتدپرس گفتند که وارنر چند روز قبل از انفجار گفته است که دنیا هرگز مرا فراموش نخواهد کرد. مقامات هنوز در حال بررسی انگیزه‌های احتمالی این بمب گذاری هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار