سامانه بارشی تا اواسط هفته آینده نداریم

پیش بینی هواشناسی استان بوشهر نشان می‌دهد که تا اواسط هفته پیش رو سامانه بارشی در استان نداریم و فقط امروز احتمالا بارش پراکنده در برخی نقاط استان وجود دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اواسط هفته پیش رو غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پدیده‌های جوی غالب استان خواهند بود.

هادی سالاری افزود: همچنین پیش بینی می‌شود، امروز در برخی ساعاتی بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان در این مدت رخ دهد.

او، آسمان استان را تا ۲۴ ساعت آینده کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر پیش‌بینی کرد که امروز در برخی نقاط بارش پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و فردا در پاره ای از نقاط مه صبحگاهی روی خواهد داد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی ادامه داد: جهت وزش باد در این مدت، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و امروز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سالاری ارتفاع موج را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر عنوان و بیان کرد: صبح امروز بندر امام حسن و جم با ۸ و دیر با ۱۸ درجه سلسیوس کم‌ترین و بیشترین دما را داشته‌اند و در شبانه روز گذشته عسلویه با ۲۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بوده است.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۲۴ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۳۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.