نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت : حاج قاسم جدای از مردم نبود با مردم بود که جا دارد مسئولین نیز با الگو قراردادن خط فکری این شهید آسمانی و ادامه دادن راه او، دین خود را به مردم ادا کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی رضایی نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت : حاج قاسم مردی بود که تمام عمرش، اسمش، کلامش و حتی شهادتش برای نظام عزت، برکت و سربلندی به ارمغان آورد.

او گفت : حاج قاسم تمام عمر بابرکت خود را در راه دفاع از ایران اسلامی سپری کرد و شهادت این سرباز ولایت موجی از اتحاد و همدلی را در بین ایرانیان ایجاد کرد.

نماینده مردم صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دلایل اصلی دلدادگی مردم قدرشناس به سردار دل‌ها، خضوع، خشوع و ارتباط قلبی این بزرگوار با آحاد مردم بخصوص اقشار کم برخوردار و ضعیف جامعه بود؛ حاج قاسم جدای از مردم نبود با مردم بود و همین مساله سبب ایجاد نور محبت او در قلب این عزیزان شده، این مهم باید الگوی تمام مسئولین قرار بگیرد و در راه همدلی واقعی و عملی با مردم گام بردارند.

او افزود: شکوه و حضور مردم در صحنه‌های تشییع پیکر سردار دل‌ها و حمله موشکی حماسه‌ساز نیرو‌های نظامی ولایت‌مدار کشورمان به پایگاه عین‌الاسد آمریکا، قدرت الهی برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان داد و شهادت و دلدادگی را تعریف و معنای دیگری داد.

رضایی با اشاره وعده‌های محقق شده سردار دل‌ها ادامه داد: تحقق وعده‌ها امری است که از حاج قاسم عزیز مرد عمل ساخت، ایشان وعده زوال داعش به مردم داند و در راستای تحقق وعده خود با جان و دل تلاش کرده و آن را محقق کرده‌اند، این مهم مساله بزرگترین منش در چهارچوب عملی مسئولین ما باید باشد.

او امروزه شهادت سردار دل‌ها تبدیل به یک مکتب شده است و عمل به مکتب حاج قاسم می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد اقتدار در ایران اسلامی و شکست استکبار در سراسر کره خاکی و همه کشور‌های آزادی‌خواه جهان شود.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران عزیز انصافا با حضور باشکوه در تشییع و گرامیداشت حاج قاسم قدردانی خود را به ایشان نشان دادند جا دارد مسئولین نیز با الگو قراردادن خط فکری این شهید آسمانی و ادامه دادن راه او، دین خود را به مردم ادا کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.