تصویب ۳۵۰ مصوبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان + فیلم

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از ۹ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و در این مدت برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی بیش از ۳۵۰ مصوبه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از ۹ سال قبل فعالیت خود را شروع کرد و در این مدت برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی بیش از ۳۵۰ مصوبه داشته است.


او حضور ۱۰۰ درصدی تمام اعضا در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان را از شاخصه‌های آن دانست و افزود: استاندار و شهردار اصفهان، دادستان اصفهان، رئیس کل دادگستری و روسای دستگاه‌های دولتی همچنین فعالان اقتصادی در این جلسات حضور مستمر داشته‌اند.


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه در ستاد تسهیل هم ما بیش از ۱۲۰۰۰ مصوبه داشتیم گفت: این مصوبات دو پیام دارد: اول اینکه چرا دستگاه‌ها کار اصلی خود را انجام نمی‌دهند و دوم اینکه سازمان‌ها و نهاد‌های خدمتگزار ایجاد شدند تا بتوانند انبوه قوانین و مقررات این گونه را تسهیل کنند.

گلشیرازی افزود:در اولین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی سال گذشته کسب و کار‌ها را بررسی کردیم و امروز شاهدم بعد از یک و نیم سال شاخص از شیب منفی فاصله گرفته است و به آرامی در حال حرکت است.

او گفت: از اقدامات دیگر مهم شورا نهادسازی‌های توسعه استان است اصفهان به عنوان استانی که سهم خدمات در آن زیاد است و در حالی که با پاندمی کرونا روبرو بودیم گزارش‌های اتاق بازرگانی هشدار داد در حوزه خدمات ما به عنوان آسیب پذیرترین استان‌ها هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: فعالان اقتصادی استان اصفهان بیشترین میزان ارز حاصل از صادرات را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانده اند.

گلشیرازی گفت: نتیجه تمام اقدامات اتاق بازرگانی استان اصفهان نشان می‌دهد شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با کسب نمره ۹۸ در کشور بهترین عملکرد را داشته است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.