درخشش فرهنگیان و دانش‌آموزان ملایری در جشنواره حمایت از کالای ایرانی

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر از کسب ۱۲ رتبه کشوری در جشنواره فرهنگی ــ هنری «حمایت از کالای ایرانی» از سوی فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: جشنواره‌ای با هدف فرهنگ سازی برای استفاده و حمایت از کالای ایرانی به صورت کشوری و با محوریت کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی برگزار شد که همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان آموزشگاه دخترانه شاهد زینب کبری (س) در جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

او افزود: نیایش نوابی در رشته نستعلیق رتبه اول کشوری و زینب شریفی نیز در رشته سرود همگانی رتبه دوم را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: در بخش فرهنگیان نیز زهره شمس و اکرم فلاح در رشته سرود همگانی رتبه دوم کشوری را از آن خود کردند.

بیات همچنین به موفقیت دانش‌آموزان ملایری در حوزه پژوهشی اشاره کرد و گفت: کسب سه رتبه اول و یک رتبه سوم در مسابقات کشوری جشنواره‌های پژوهش‌سرای دانش‌آموزی از دیگر موفقیت‌های دانش‌آموزان ملایری است.

او بیان کرد: جشنواره‌های پژوهش سرای دانش‌آموزی با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش فردی و گروهی و تقویت کار گروهی در ۹ عنوان مسابقه (نانو، مسابقات آزمایشگاهی، سلول‌های بنیادی، کدنویسی، نجوم، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان دارویی، دریا و زیست‌فناوری) در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: تعداد ۶۰ طرح از شهرستان ملایر وارد مرحله استانی شدند که از این تعداد ۲۰ طرح به مرحله کشوری را پیدا کرده و در نهایت چهار طرح موفق به کسب رتبه کشوری شدند.

او عنوان کرد: علیرضا احمدی فر در رشته نانو، سینا یوسفی در رشته کدنویسی و امیرمحمد زندی نیز در رشته نانو موفق به کسب رتبه اول شدند و مهزیار حسینی نیز در رشته گیاهان دارویی موفق به کسب رتبه شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.