عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی:

فدراسیون پزشکی ورزشی جایگاه ویژه‌ای دارد / برخی به صورت رفاقتی در انتخابات رای می‌دهند

تامینی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور ما دارای جایگاه ویژه‌ای است و اگر به این فدراسیون توجه بیشتری شود، قطعا در آینده کارآیی زیادی از خود نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین تامینی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار کرد: من حدود ۴ سال است که عضو هئیت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی هستم. برخی دوستان در این مدت به من امر فرموده‌اند که به عنوان کاندیدا در انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی شرکت کنم و من هم با توجه به فضایی که مشاهده کردم و دیدم دوستان چه انگیزه‌ای برای خدمت دارند، برحسب وظیفه احساس کردم که می‌توانم در خدمت دوستان بوده و الان هم عضو هیئت رئیسه هستم. آن فردی که قرار است به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب شود، بداند که ما با تمام توان به او کمک خواهیم کرد تا برای این فدراسیون خدمتی انجام داده باشیم.


بیشتر بخوانید


عضو هیئت رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: به واقع فدراسیون پزشکی ورزشی در کشور ما دارای جایگاه ویژه‌ای است و اگر به این فدراسیون توجه بیشتری شود، قطعا می‌تواند در آینده کارآیی زیادی از خود نشان دهد. در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا که وضعیت را برای همه سخت کرده است، تکیه گاه ورزشکاران فدراسیون پزشکی ورزشی است و ما می‌توانیم به آن دسته از ورزشکارانی که در این وضعیت دچار آسیب‌های زیادی شده اند، کمک کنیم. با همتی که من در این چند روز از عزیزانمان در هیئت‌های استانی و همچنین کاندیدا‌های مورد نظر مشاهده کرده‌ام، فکر می‌کنم فدراسیون پزشکی ورزشی آینده بسیار روشنی را پیش رو خواهد داشت.

تامینی در ادامه درباره حواشی زیادی که چند روز گذشته فدراسیون پزشکی ورزشی را تحت تاثیر قرار داده بود، بیان کرد: برخی افراد می‌گویند که وزارتخانه می‌خواهد گزینه مورد نظر خود را به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی انتخاب کند، اما متاسفانه این موضوع فقط شامل فدراسیون پزشکی ورزشی نمی‌شود و در همه فدراسیون‌های ورزشی ما این مسئله تسری پیدا کرده است. با توجه به آن که وزارت ورزش در انتخابات یک رای دارد، شاید دوستان فکر می‌کنند که همان یک رای می‌تواند سرنوشت انتخابات را مشخص کند. درباره افرادی که قبلا ضعیف کار کرده بودند و الان دوباره کاندید شده اند، باید بگویم که ضعیف و قوی بودن این افراد به کسانی بر می‌گردد که با آن‌ها کار کرده اند.

تامینی تصریح کرد: من ۸ سال نماینده مجلس بوده‌ام و انتخابات را به خوبی می‌شناسم. معمولا خیلی از دوستان ما در برخی مواقع به صورت رفاقتی انتخاب می‌کنند و گاهی مواقع هم با سفارش بقیه به فرد مورد نظر خود رای می‌دهند. در هر صورت باید بپذیریم که این انتخابات است و در انتخابات هم این بحث‌ها وجود دارند. هر چند تمام این موارد بستگی به آن دارد که آن فرد بعد از انتخاب شدن چگونه بتواند فدراسیون را مدیریت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار