گوشی هوشمند تاشوی شیائومی پرچمدار بعدی این شرکت می شود

حق ثبت اختراع طراحی گوشی جدید شیائومی با صفحه انعطاف پذیر توسط دفتر ثبت اختراع ایالت متحده در اکتبر سال ۲۰۲۰ تایید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طراحی جدید صفحه گوشی تاشوی شرکت شیائومی  انعطاف پذیر بوده و می‌تواند حداکثر تا اندازه یک تبلت گسترش یابد. همچنین برنامه‌های نمایش داده شده کاربر در صورت لزوم تنظیم می‌شوند. فناوری اختصاصی هنگام ورق زدن و تا کردن،به کاربر این امکان را می‌دهد بدون هیچ ترسی از آسیب رسیدن به دستگاه، روی صفحه نمایش فشار وارد کند. برای فعال کردن حالت محافظ صفحه می‌توانید از دکمه روشن/خاموش در بالای تلفن استفاده کنید، در این حالت می‌توانید صفحه را به اندازه دلخواه  خود بکشید. همچنین آنتن‌های WiFi و GPS تلفن نیز نزدیک این دکمه قرار دارند.

درواقع این طراحی شامل دو صفحه نمایش است که آن را به یک دستگاه دو طرفه تبدیل کرده است. این صفحه دوم یک نمایشگر منظم در عقب است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن صفحه انعطاف پذیر به عرض دلخواه، به سرعت از دستگاه استفاده کنید. بخاطر کارایی و دوام باتری، این صفحه دوم ممکن است همیشه فعال نباشد، اما در شرایط خاص مانند عکس گرفتن می‌توان از هر دو صفحه استفاده کرد.

گوشی Galaxy Fold 3 تاشو سامسونگ توسط گوشی دو نمایشگر شیائومی محو شد

در ادامه فیلم منتشر شده از طراحی این گوشی جدید تاشو را مشاهده می‌کنید:

پس از انتشار این فیلم مفهومی، دو مساله برای کاربران به وجود خواهد آمد؛ اولین سوال این است که این دستگاه در بازار گوشی‌های تاشوی هوشمند آینده چگونه خواهد بود؟ و دوم اینکه این احتمال وجود دارد که در طی نمایشگاه CES 2021 اطلاعات بیشتری در مورد تلفن قابل چرخش شنیده شود. گفتنی است؛ این رویداد دیجیتالی از ۱۱ تا ۱۴ ژانویه برگزار می‌شود. اولین مدلی که به بازار عرضه می‌شود احتمالاً پیش بینی قیمت تلفن‌های مشابه را ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار