سرمربی تیم فوتبال نساجی:

من نباید با اشتباهات داوری لطمه ببینم/ بازیکنان باید قدمت نساجی را به حریفان دیکته کنند

وحید فاضلی گفت: من به عنوان مربی جوان نباید با اشتباهات داوری بسوزم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید فاضلی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران  در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان اظهار کرد: تیم  پیکان از لحاظ ساختاری و فنی نسبت به سال قبل، پیشرفت قابل توجهی داشته است. اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان  مدیری جوان،  با دانش و فوتبالی است.  

او ادامه داد: مهدی تارتار از مربیان فنی و تاکتیکی فوتبال ما است که باعث شده امسال این مجموعه نتایج خوبی بگیرد. بازی کردن مقابل تیم‌های او همیشه سخت بوده است، اما ما هم نساجی هستیم و تلاش می‌کنیم تیم سخت کوشی باشیم و در کنار آن بازی چشم نوازی را ارائه بدهیم تا باعث خوشحالی هوادارانمان  شویم. طرفداران نساجی  در این روز‌ها به خصوص ۴ هفته اخیر، یار و یاور ما بوده‌اند و انرژی مثبتشان به ما می‌رسید. قوت قلب ما بودند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب پاسخگوی محبت‌های هواداران باشیم و  ۳ امتیاز بازی  را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: من به عنوان یک مربی جوان باید در مسائل فنی پیشرفت کنم، اگر قرار است بسوزم خواهش می‌کنم طوری نباشد که یک مربی جوان با اشتباهات داوری لطمه ببیند. 

سرمربی نساجی: من نباید با اشتباهات داوری لطمه ببینم/ بازیکنان باید قدمت نساجی را به حریفان دیکته کنند

تیم پرسپولیس با ۲ مساوی مدعی قهرمانی است 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره این که این تیم شروع خوبی در لیگ داشته، اما بعد از آن  دچار افت شد به طوری که طی ۴ هفته اخیر ۳ باخت داشته‌اند،گفت: به هرحال در فوتبال یک سری نتایج پیش می‌آیند. اکنون با ۲ مساوی که پرسپولیس داشته است، می‌توانید بگویید قهرمان نمی‌شود؟ در حال حاضر هفته هشتم لیگ برتر فوتبال است و ما روند خوبی داشته‌ایم و در ۴ هفته اول امتیازات خوبی گرفتیم.  

نتایج را در  بازی های بعدی جبران می کنیم 

او افزود:  تیم ما در ۴ هفته دوم  لیگ برتر فوتبال، به خصوص در  نیمه دوم بازی با مس رفسنجان  و در نیمه اول دیدار با سپاهان خوب نبود، اما در  بقیه بازی‌ها به خصوص در ۲ هفته اخیر خوب بودیم. با توجه به بازی خوبی که ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردیم، حداقل حقمان ۴ امتیاز بود. البته تلاش می‌کنیم در ۴ هفته سوم لیگ برتر فوتبال،  این نتایج را جبران کنیم. از هواداران می‌خواهم کمی صبور باشند و به تزریق آرامش به تیم کمک کنند تا بتوانیم روند خوبمان در ۴ هفته اول را در ۴ هفته سوم هم تکرار کنیم.  

اظهارات مسئولان نساجی حمایتی بوده است 

فاضلی درباره این که فکر می‌کند حمایت باشگاه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: مسئولان تاکنون صحبتی در این باره نداشته‌اند و اظهاراتشان  حمایتی بوده، چون باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل تیم است. روند ما به لحاظ تاکتیکی و ایجاد موقعیت در چند هفته اخیر خوب بوده است و وقتی به این صورت  باشد به طور حتم نتیجه هم به دنبال خواهد داشت. همان طور که گفتم نمی‌توانید بگویید تیم پرسپولیس با  ۲ هفته تساوی،  قهرمان نمی‌شود و  به طور حتم این تیم مدعی قهرمانی است.  

سرمربی نساجی درباره  شرایط روحی و روانی این تیم بیان کرد: شرایط بازیکنان خوب است و آن‌ها  به این خودباوری رسیده‌اند که می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنند و بازی خوبی ارائه بدهند. این مسئله کمک کرده است که بازیکنان  روحیه و اعتماد به نفس خوبی داشته باشند تا در ادامه راه کمک حال ما باشند.

حمایت هواداران نساجی  باعث قوت قلب  ما است 

فاضلی تصریح کرد:  به هر حال از تماشاگرانمان، مدیریت، مالک و هیئت مدیره که در این روز‌ها حمایتشان را از ما نشان داده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم. این حمایتشان قوت قلب ما است.  

او درباره داوری مسابقات گفت: صحنه‌ای که روی ایوب کلانتری خطا شد، می‌توانست پنالتی باشد. همچنین صحنه قبل از گل فولاد هم خطا صورت گرفت. اشتباهات داوری در بازی با  تراکتور  برای ما تکرار شدند. تیم نساجی قدمت و هوادار دارد و درون زمین هم بازیکنان ما می‌دانند باید این قدمت و پرهوادار بودن را به حریفان دیکته کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار