سرقت طلا فقط بخاطر پرداخت مهریه

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری مرد معتادی که به خاطر پرداخت مهریه، طلا سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: سوم آذر ماه پرونده‌ای در کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به دادخواهی یکی از شهروندان و دستگیری شخصی به نام هوشنگ به اتهام سرقت از منزل تشکیل و با دستور قضائی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: از شاکی در خصوص موضوع تحقیق و اظهار داشت، مدتی پیش همسرم فوت کرد و مدتی درگیر مراسم خاکسپاری بودم و افرادی از بستگان من جمله متهم مذکور که برادر زنم می‌باشد به منزل رفت و آمد کرده اند و پس از اتمام مراسم متوجه شدم طلا‌هایی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال که در داخل کشوی دراور بوده سر جای خود نیست و به سرقت رفته است و در این خصوص به شخص حاضر که دارای سابقه کیفری و حرکات و رفت و آمد‌های مشکوک بوده و از محل نگهداری طلا‌ها نیز با اطلاع بوده مظنون می‌باشم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: کارآگاهان در گام اول تحقیقات عازم محل وقوع سرقت می‌شوند و در بازدید از صحنه جرم متوجه می‌شوند قطع به یقین سرقت داخلی بوده و سارق به محل جرم آشنایی داشته است که در این راستا از متهم به عنوان مظنون تحقیق می‌شود که ابتدا ارتکاب بزه سرقت را منکر شد و در مراحل مختلف تحقیق اظهارات ضد و نقیضی مطرح می‌کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از متهم مجددا بازجویی که پس از مواجهه با دلایل و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت طلا‌های شاکی معترف کرد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: متهم معترف شد، مدتی پیش به علت اعتیاد همسرم از من طلاق گرفت و محکوم به پرداخت مهریه او شدم و من که به خاطر اعتیاد نیز بیکار بودم و پولی نداشتم که به عنوان مهریه پرداخت کنم. بعد از فوت خواهرم از ترس زندان تصمیم به سرقت طلا‌های او گرفته و در روزی که شاکی درگیر مراسم بود از فرصت استفاده کرده و طلا‌ها را ربوده و مخفی کردم.

سرهنگ کنجوریان با اشاره به اینکه با راهنمایی متهم طلا‌های سرقتی کشف شد، گفت: طلا‌های سرقتی طی صورت جلسه تنظیمی تحویل شاکی و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۵ دی ۱۳۹۹
سال 2021 هستیم گیرمون مهریه.
آخرین اخبار