توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی خوزستان

مدیرکل سازمان بهزیستی خوزستان از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در قالب طرح پازل همدلی خبر داد.

غلامرضا صدیق راد مدیرکل سازمان بهزیستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به توزیع تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان گفت:  برای تهیه این لوازم، طرح پازل همدلی در آبان و آذر ماه امسال همزمان با سایر استان‌ها اجرا  شد.

او با تاکید بر مشارکت خیران، مراکز غیردولتی و موسسات خیریه استان در خرید قطعات پازل همدلی افزود: استقبال بسیار خوبی از این طرح صورت گرفته که باعث شد بهزیستی خوزستان در طرح پازل همدلی جزو استان‌های پیشتاز و برتر باشد.

صدیق راد اظهار داشت: این بسته‌ها شامل کیف، انواع دفتر، جامدادی، خودکار، مدادرنگی، خط کش، پرگار، تراش، پاک کن وسایر ملزومات مورد نیاز دانش آموزان هستند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان در پایان ضمن تشکر از همه خیران و مردم خوزستان که همیشه یار و همراه بهزیستی بوده و  هستند، بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم در این راه ثابت قدم باشیم و بیشتر و بهتر به مددجویان تحت پوشش این سازمان خدمت کنیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.