انعقاد تفاهم نامه میان شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی و مرکز رشد و نوآوری سرخس

در جهت توسعه فعالیت‌های پژوهشی، تفاهم نامه همکاری میان انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی با مرکز رشد و نوآوری سرخس به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی مدنی رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی در حاشیه بازدید از پژوهشکده توسعه گوگرد خانگیران و امضاء تفاهم نامه همکاری با این پژوهشکده گفت: در خراسان رضوی ۲۸۹ شرکت دانش بنیان  و  ۵۷۸ شرکت فناور مرکز رشدی فعالیت دارند و هدف این انجمن حمایت از شرکت‌های عضو انجمن و ارتباط با صنعت است.

او افزود: هدف از امضاء این تفاهم نامه همکاری مشترک و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و فناور در فعالیت‌های توسعه محصول، خدمات و فرآیند‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد است.

رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های دانش بنیان خراسان رضوی ادامه داد: در تلاش هستیم تا از فعالیت‌های پژوهشی پالایشگاه خانگیران به عنوان یک مجموعه بزرگ اقتصادی در استان در امر توسعه اقتصاد دانش بنیان استفاده کنیم تا سهم فعالیت‌های دانش بنیان افزایش یابد.

مدنی با بیان اینکه در این انجمن، شرکت‌هایی در حوزه انرژی و نفت و گاز فعال هستند، بیان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بزرگ ترین تولید کننده محصول گوگرد است و بخشی از شرکت‌های زیرمجموعه این انجمن در حوزه گوگرد فعال هستند؛ تلاش می شود موضوعات همکاری را به این شرکت‌ها منتقل کنیم  تا بحث همکاری‌های مشترک سرعت بگیرد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.