پیشنهاد جالب سرمربی تیم ملی فوتسال چین برای برگزاری جام ملت‌ها

سرمربی تیم ملی فوتسال چین برای برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا پیشنهاد بسیار جالبی را ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از آن که برخی مدعی شدند ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال جام ملت‌ها را لغو کند و گویا قرار است ۵ تیم اول این قاره مستقیم به مسابقات جام جهانی صعود کنند، این موضوع با مخالفت شدید کشور‌های کویت و عربستان رو به رو شد. از همین رو سرجیو گارگلی سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتسال چین هم به این موضوع اعتراض کرده و خواهان برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا شده است.


بیشتر بخوانید


گارگلی در گفت و گویی که با سایت پشن فوتسال داشته است درباره لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: شنیده ام که کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد برای سومین بار تاریخ مسابقات جام ملت‌ها را تغییر دهد. در چند روز گذشته شایعاتی به وجود آمده است مبنی بر این که مسابقات جام ملت‌ها برگزار نمی‌شوند یا قرار است به تاخیر بیفتند. به همین دلیل تمرینات و برنامه‌های آماده سازی تیم ما تعطیل می‌شوند و این وضعیت بسیار پیچیده‌ای را به وجود خواهد آورد.

سرمربی تیم ملی فوتسال چین درباره این که آیا چیزی درباره لغو رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و صعود تیم‌ها بر اساس رنکینگ به جام جهانی می‌داند، بیان کرد: به هر حال این هل شایعاتی است که در چند روز گذشته در رسانه ها، وب سایت‌ها و همچنین در بین مربیان پخش شده است. به نظر من سلامتی و ایمنی بازیکنان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، اما من ایده تعیین تیم‌ها بر اساس رنکینگ را قبول ندارم، زیرا این یک اشتباه بزرگ و احترام نگذاشتن به دیگر تیم‌هایی است که در آسیا درجه یک نیستند؛ تیم‌هایی که در چند سال اخیر سرمایه گذاری کرده و تلاش می‌کنند تا امکان حضور در مسابقات جام جهانی را به دست آورند.


بیشتر بخوانید


گارگلی تصریح کرد: فدراسیون‌های آسیا در طول ۱۲ سال گذشته، بیشترین سرمایه گذاری را بر روی فوتسال انجام داده اند و من استفاده از این معیار را برای تعیین سهمیه جام جهانی اصلا مناسب نمی‌دانم. به نظر من باید در این موضوع بیشتر صبر کرد و  پیشنهاد می‌کنم که بازی‌های قهرمانی آسیا را مانند مسابقات NBA و یا سایر رقابت‌ها با تعریف و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار