ثبت نام رایگان سجام و احراز هویت سهامداران عدالت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران از تصمیمات کشوری برای ثبت نام سجام و احراز هویت رایگان مشمولان سهام عدالت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هاشمی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران در نشست   بررسی تبیین ابعاد آزاد سازی سهام عدالت و چگونگی سجامی شدن ،ضمن تاکید بر تلاش فرمانداران و همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها برای ترغیب و تشویق مردم شریف استان برای ثبت نام در سامانه سجام، از تصمیات کشوری برای ثبت نام و احراز هویت رایگان مشمولان سهام عدالت خبر داد.

او افزود:مراکز متعددی به صورت آنلاین و حضوری به صورت رایگان در این امر مشارکت دارند که فهرست این مراکز در اختیار همه فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

رجبی مدیرکل اموراجتماعی استانداری مازندران ضمن تاکید بر اهمیت موضوع، به فرمانداران توصیه کرد تا با اطلاع رسانی جامع در این خصوص و تشریح اهمیت موضوع، با پیگیری و برگزاری جلسات با بخشداران و همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط، از ظرفیت‌های محلی جهت تشریح و اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهام داران سهام عدالت استفاده کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۱۳:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۹
واقعا میخوان صدای مردم دربیارین!!!!سه روز ساعت ۸میرم پیش خوان دولت هنوز موفق به ثبت نام نشدم بسکه شلوغه تواین کرونا!!!!!!! جالب گفتن امروز آخرین روز ثبت نام مهندسی نوبت به من نرسید!!!!! آدم عاقل اول زیرساخت میسازه بعدا به مردم بدبخت میگه برید ثبت نام کنید ....... ۴۵میلیون سهام دار چنتا دفتر پیش خوان دولت!!!!!! هرنفر همه حدودا زمان میبره ساعت کاریشونم تا۴بعدظهر!!!!!!!
United States of America
فیروزه نوری
۰۰:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۹
ثبت نام سجام
Iran (Islamic Republic of)
جعفررضایی
۱۹:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۹
خوب وسریع کارپییش ره ممنوون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۹
واقعا بی انصافیه تو این وضیعت مملکت که نه کار هست نه پول تو این کرونایی بریم کافینت اونجا پول بدیم که ثبت سجام انجام بدن چرا به فکر مردم قشر کم درآمد فقیر نیستین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۷ ۱۷ دی ۱۳۹۹
برا هر نفر 20تومن شرکت سجام میگیره اگه نیاز به ویرایش باشه که 25000 تومن حالا پول کافی نت هم که بماند
آخرین اخبار