طباطبایی: اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در المپیک بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص مسائل مختلف این فدراسیون توضیحاتی داد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال  در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کمک مومنانه این فدراسیون، اظهار داشت: خوشبختانه فدراسیون بسکتبال در این روز بزرگ یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برگزار کرد. امیدواریم بتوانیم یاد و خاطره او را زنده نگه داریم. ضمن اینکه امروز مراسم کمک مومنانه را داشتیم تا کمک‌های مومنانه جامعه بسکتبال را به دست مستمندان برسانیم.

او افزود: خوشبختانه همه مومنان وزارت ورزش و مدیران کل در این مراسم شرکت کردند. سازمان بسیج ورزشکاران در همه موارد کمک حال فدراسیون بسکتبال بوده است. ما این مراسم را برگزار کردیم تا بتوانیم سهم کوچکی را در این کار خیر داشته باشیم.

طباطبایی در خصوص وضعیت بسکتبال، عنوان کرد: خوشبختانه ما در این فصل لیگ پویایی داریم و ۱۶ تیم در ۲ گروه در بخش مردان فعالیت می‌کنند. دور رفت این مسابقات در حال تمام شدن است و تیم‌ها به تدریج در حال نزدیک شدن به آمادگی کامل هستند. روز گذشته بازی خوبی بین مهرام و ذوب آهن برگزار شد و بسکتبال به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود. امیدوارم بتوانیم با تداوم لیگ و بازی خوب باشگاه‌ها شاهد لیگ خوبی باشیم. لیگ بسکتبال تا فروردین ادامه خواهد داشت. ما بعد از ماه مبارک رمضان اردوی تیم ملی را برای شرکت در بازی‌های المپیک خواهیم داشت.

او ادامه داد: بانوان هم در ۲ گروه ۶ تیمی فعالیت می‌کنند و اکثر تیم‌ها از بازیکنان خارجی بهره می‌برند. به نظر من لیگ امسال نسبت به چند سال گذشته بسیار پر قدرت تر و پویا تر در حال برگزاری است. امیدوار شرایط بسکتبال و تیم ملی بهتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار