نماینده مردم نهاوند؛

بیمارستان تازه تاسیس شهید قدوسی نهاوند صاحب یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته می شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته در نهاوند بیمارستان تازه تاسیس شهید قدوسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا شهبازی,نماینده مردم نهاوندگفت:برای تجهیز بیمارستان شهیدقدوسی و براساس پیگیری‌های صورت گرفته یک دستگاه سی تی اسکن پیشرفته از وزارت بهداشت و درمان که مراحل تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی همدان فراهم شده است جذب و بزودی در بیمارستان نصب می شود.

او افزود: با توجه به اینکه بیمارستان تازه تاسیس شهیدقدوسی در سال‌های گذشته بدون تجهیزات لازم مورد بهره برداری قرار گرفته بود لذا برای خدمات‌دهی به بیماران و جلوگیری از بروز مشکلات آمد و رفت به شهر‌های همجوار، راه اندازی دستگاه‌های اساسی پزشکی ضروری بود که تاکنون یک سری تجهیزات برای بیمارستان مذکور جذب و نصب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های گذشته متاسفانه به علت نبود تجهیزات پزشکی اساسی در شهرستان، مردم مجبور بودند برای انجام آزمایش و دیگر معاینات پزشکی به شهر‌های همجوار مراجعه کنند که این مساله ضمن مشکلات رفت و آمد، هزینه اضافی را نیز بر شهروندان تحمیل می‌کرد.

شهبازی تصریح کرد: این موضوع یکی از مطالبات مردم بود که بر اساس آن دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها راه اندازی شوند که تا حدودی این کار انجام شده، اما به علت عمر زیاد برخی از آن‌ها و نداشتن کارایی لازم از یک سو و سرانه جمعیتی شهرستان دستگاه‌های فوق پاسخگوی مطالبات مردم نبودند.

او اضافه کرد: به این منظور تاکنون برای بیمارستان شهید قدوسی تجهیزات پزشکی و درمانی به‌روز مانند دستگاه‌های مرتبط با اتاق عمل و آی سی یو جذب و در بیمارستان نصب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تلاش ما بر این است علاوه بر تجهیزات موجود یک دستگاه ام آر آی پیشرفته هم  برای شهرستان تهیه و در بیمارستان شهید قدوسی نصب کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.