فرهادی زاد: عنوان پهلوانی برازنده سردار سلیمانی بود/ در لباس و نوع فعالیت ژیمناستیک بانوان باید تجدید نظر شود

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی، درباره مقام این شهید بزرگوار توضیحاتی داد.

مهین فرهادی زاد معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به میزبانی فدراسیون ژیمناستیک، اظهار داشت: فدراسیون ژیمناستیک در اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌ای را با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی از استان‌ها و تعدادی از مسئولان کشوری هماهنگ کرده است.

او افزود: در مقام شهید جلسه‌ای برگزار شد که به طور حتم اهالی ورزش نام شهید سلیمانی را هرگز فراموش نخواهند کرد. نام شهید سلیمانی با حمایت، آرامش و عظمت برای ورزش همراه است. چه خوب است که ما مردانی مثل حاج قاسم سلیمانی را الگوی ورزش و ورزشکاران قرار دهیم.

فرهادی زاد در خصوص محبوبیت سردار سلیمانی میان ورزشکاران، عنوان کرد: آنچه که باعث محبوبیت شهید سلیمانی می‌شود، اخلاص او است. اگر گفته می‌شود حاج قاسم سردار دل‌ها بوده، در نوع برخورد و عمل او این موضوع مشخص است. به همین دلیل است که مردم و ورزشکاران او را باور کرده اند. امیدوارم ورزشکاران بتوانند از این الگوهای ماندگار، خوب استفاده کنند.

او در زمینه منش پهلوانی که یکی از صفات سردار سلیمانی بود، گفت: پهلوان در ورزش کسی است که در عین قوی بودن، دل بزرگی داشته باشد، دست ضعفا را بگیرد و یتیم نواز باشد. نگاهی که شهید سلیمانی به مردم مظلوم جهان داشت، دقیقا همین بود. او از مظلومان جهان حمایت می‌کرد به همین دلیل عنوان پهلوانی برازنده شهید سلیمانی است.

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت ژیمناستیک بانوان، بیان کرد: جلسه‌ای با اینچه درگاهی در مورد فعالیت‌ها و لباس ژیمناستیک بانوان (آکروژیم) داشتیم. با توجه به نوع حرکات مقرر شد که لباس و نوع فعالیت‌ها مورد تجدید نظر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار