لیگ بسکتبال NBA/ زور لیکرز به سن آنتونیو نرسید/ بروکلین از سد فیلادلفیا گذشت

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز تیم لس آنجلس لیکرز مغلوب سن آنتونیو شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز (جمعه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، لس آنجلس لیکرز مقابل سن آنتونیو اسپرز قرار گرفت. در این بازی تیم سن آنتونیو با درخشش جو هریس توانست ۱۱۸ بر ۱۰۹ از سد لیکرز عبور کند و به چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد. لیکرز هم با شکست در این مسابقه سومین شکست خود را تجربه کرد.

در این دیدار لامارکوس آلدریج با کسب ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز با کسب ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد.

در دیگر دیدار مهم، بامداد امروز بروکلین نتس به مصاف فیلادلفیا رفت. در این دیدار بروکلین موفق شد با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۹ فیلادلفیا را شکست دهد و پنجمین پیروزی خود را جشن بگیرد.

در این دیدار جو هریس با کسب ۲۸ امتیاز، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم شیک میلتون با کسب ۲۴ امتیاز، ۱ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش شد.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • فیلادلفیا ۱۰۹ - ۱۲۲ بروکلین نتس
  • ممفیس گریزلیز ۹۰ – ۹۴ کلیولند کاوالیرز
  • دنور ناگتس ١۱۷ - ۱۲۴ دالاس ماوریکس
  • سن آنتونیو اسپرز ۱۱۸ - ۱۰۹ لس آنجلس لیکرز
  • پورتلند تریل بلیزرز ۱۱۳۵ – ۱۱۷ مینه‌سوتا تیمبرولوز

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار