در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۱۹ ایستگاه تهران در محدوده ناسالم/ سوهانک و پیروزی بیشترین غلظت آلاینده را دارد

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت گفت: با توجه به ارزیابی‌های کنونی برای آلودگی هوا ۱۹ ایستگاه تهران در محدوده ناسالم قرار دارد.

عباس شاهسونی، رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش غلظت ذرات معلق هوا در شهر تهران اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کیفی آلودگی هوا به دلیل افزایش غلظت آلاینده ها در ۱۹  ایستگاه تهران  در محدوده ناسالم ویژه تمام گروه ها است. 

او ادامه داد: در حال حاضر ایسنگاه های پیروزی و سوهانک بیشترین غلظت آلاینده هوا را دارد و کیفیت هوا در این مناطق پایین تر از سایر ایستگاه های تهران است.

افزایش غلظت هوا تا ۲ روز آینده 

رئیس گروه سلامت هوا و تغییرات اقلیم وزارت بهداشت بیان کرد: به دلیل ایجاد پایداری هوا تا روز یکشنبه و افزایش غلظت آلاینده ها گروه های حساس به هیچ وجه در فضای باز ورزش نکنند و از تردد های غیر ضروری در سطح شهر اجتناب شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و‌ لزوم تهویه هوا در فضاهای مسقف در شرایط افزایش غلظت آلاینده ها باید به ازای هر یک ساعت حدود پنج دقیقه پنجره ها باز شوند.

شاهسونی گفت: بیماران قلبی، تنفسی، دیابتی، سالمندان و افراد دارای اضافه وزن از تردد در فضای باز جدا اجتناب کنند.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۹
ای خدا چه کار کنیم؟
از دست کرونا بنالیم
از دست آلودگی بنالیم
از دست بی پولی بنالیم
خدایا از چی بنالیم؟
آخرین اخبار