تعویض ۱۰۰دستگاه کنتور برق معیوب در کامیاران

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از تعویض و اصلاح ۱۰۰ دستگاه کنتور تک فاز خانگی معیوب روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پنجاه میلیون ریال در کامیاران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام بهمنی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: در راستای اجرای طرح کاهش تلفات و به منظور اصلاح لوازم اندازه گیری مشترکین و رضایتمندی مردم ۱۰۰ دستگاه کنتور تک فاز خانگی معیوب روستایی دراین شهرستان تعویض و اصلاح شد.

او افزود: از این تعداد بیش از ۲۰ دستگاه به دلیل دستکاری و نزدیک به ۶۰ دستگاه به دلیل معیوب بودن کنتور‌ها و یا داشتن خطای غیرمجاز و همچنین ۲۰ دستگاه بدلیل شکستگی شیشه کنتور در راستای طرح کاهش تلفات و هدر رفت انرژی شناسایی و تعویض شدند.

او افزود: با شناسایی و تعویض کنتور‌های معیوب مذکور، حدود ۱۰۰۰۰ کیلووات ساعت انرژی احصاء شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران افزود:در اجرای این طرح جهادی، گروه‌های بازرسی مشترکین و مامورین قرائت و توزیع قبوض نسبت به بازرسی منظم و لوازم اندازه گیری اقدام و کلیه کنتور‌های معیوب منطقه شناسایی و با برنامه ریزی لازم ومدون نسبت به تعویض آن‌ها اقدام خواهد شد.

بهمنی بیان کرد:کاهش تلفات در شبکه‌های توزیع، تشویق مشترکین به کاهش مصرف، مدیریت مصرف از طریق کاهش دیماند، قطع برق مشترکین پرمصرف در شرایط‌های خاص شبکه‌های توزیع از دیگر مزایای این طرح است.

بهمنی گفت: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و۵۰ میلیون ریال ازمحل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق تامین وهزینه شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.