بانوی وزنه بردار فارس در اردوی تیم ملی

بانوی وزنه بردار فارس به مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان دعوت شد.

علی رهایی رییس هیات وزنه برداری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به دعوت بانوی وزنه بردار فارس به مرحله جدید اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، در این باره اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از روز یکشنبه ۲۱ دی ماه به میزبانی تهران آغاز می‌شود و فاطمه یوسفی بانوی وزنه بردار فارسی در دسته مثبت ۸۷ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در این اردو حاضر خواهد بود.

او ادامه داد: پوپک بسامی از تهران و پریسا جهانفکریان از کهگیلویه و بویر احمد دو وزنه بردار دیگر دعوت شده در رده سنی بزرگسالان هستند.

 رهایی تصریح کرد: فاطمه یوسفی در مسابقات وزنه برداری بانوان کشور که تیرماه ۹۸ به میزبانی اصفهان برگزار شد با مجموع ۱۷۵ کیلوگرم در دسته مثبت ۸۷ کیلو بر سکوی قهرمانی ایستاد و نوید ظهور یک وزنه بردار آینده دار در دسته سنگین وزن برای بانوان ایران را داد و مربیان تیم ملی وزنه برداری بانوان امیدوارند این ورزشکار بتواند در مسابقات پیش رو تیم ملی موفق ظاهر شود.

او گفت: اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان بزرگسال و جوانان کشورمان تا ۲۱ بهمن ماه زیر نظر فاطمه بهداروند مربی طرح ادواری تیم ملی ادامه خواهد داشت.

رییس هیات وزنه برداری استان فارس اضافه کرد: فروغ یونسى از بوشهر و الناز باجلانى از کردستان در رده سنی جوانان و یکتا جمالى از اصفهان و ریحانه صیدى از آذربایجان شرقى در رده نوجوانان هم در اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری حضور می‌یابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار