ساعی: کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌های ژیمناستیک و هاکی کمک می‌کند

عضو کمیته ملی المپیک درباره بازدید رئیس این کمیته از ۳ فدراسیون ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

هادی ساعی رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با  هیئت همراه در فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: امروز تصمیم گرفتیم به فدراسیون‌های ژیمناستیک، هاکی و بولینگ و بیلیارد سر بزنیم. قدیمی رئیس فدراسیون هاکی جهش خوبی را در این رشته به وجود آورده است. با توجه به هیئت رئیسه و اعضایی فدراسیون هاکی خیال ما از اقدامات این فدراسیون راحت است. 

او افزود: ما هم در حد توان هر کاری که توانستیم در خصوص مشکلات این فدراسیون از جمله تامین حدود یازده دلار ارز مورد نیاز برای تهیه لوازم و تجهیزات انجام دادیم.

ساعی عنوان کرد: امروز به فدراسیون ژیمناستیک هم حدود ۱۵ هزار دلار برای اعزام‌های کسب سهمیه المپیک کمک کردیم. وضعیت فدراسیون‌های دیگر هم در دست بررسی است.

ساعی درباره حمایت کمیته ملی المپیک از ورزش بانوان عنوان کرد: ما در کمیته ملی المپیک بخشی از بودجه را به بانوان اختصاص داده ایم. ضریب درصد مدال‌آوری بانوان را ۱.۵ برابر بالاتر از آقایان حساب کرده ایم. این موضوع را در بحث تامین بودجه هم لحاظ می کنیم.

او درباره بیمه ورزشکاران به خصوص کشتی‌گیران اظهار کرد:  در کمیسیون ورزشکاران پیگیر این موضوع هستیم. به دنبال این هستیم که سال‌های حضور ملی پوشان در تیم ملی را جزو سنوات آنها محاسبه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار