آغاز به کار دستگاه حفاری ۷۴ فتح در میدان نفتی نام آوران

مدیر پروژه ۲ دستگاه حفاری خشکی و خدمات جانبی شرکت ملی حفاری ایران از آغاز به کار دستگاه حفاری سنگین ۷۴ فتح در میدان نفتی نام آوران در مناطق نفت خیز جنوب خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید نظری مدیر پروژه ۲ دستگاه حفاری خشکی و خدمات جانبی شرکت ملی حفاری ایران تحت قرارداد مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: دستگاه حفاری سنگین ۷۴ فتح ناوگان این شرکت در موقعیت میدان نفتی نام آوران در مناطق نفت خیز جنوب کار خود را آغاز کرد.

او با بیان اینکه این دستگاه حفاری با توان ۲ هزار اسب بخار از اوایل هفته گذشته، عملیات حفاری چاه اکتشافی نام آوران یک در این میدان را آغاز کرده است، افزود: بر اساس توافق به عمل آمده میان ملی حفاری و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران دستگاه حفاری ۸۹ فتح نیز کاندیدای حفاری چاه اکتشافی نام آوران ۲ در این میدان بزرگ نفتی است و به زودی در این موقعیت مستقر خواهد شد.

نظری اظهار کرد: این شرکت در همین ارتباط همزمان با انجام عملیات حفاری چاه ها، خدمات جانبی حفاری را به مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ارایه می‌دهد.

شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در ۴ دهه گذشته در کشف منابع هیدروکربوری و توسعه میدان‌های نفتی و گازی در مناطق خشکی و دریایی کشور نفش محوری داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.