معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی :

چهار خطه شدن محور بجنورد - جنگل گلستان تا تیرماه ۱۴۰۰ به اتمام می رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال بخش‌های در دست اجرای محور بجنورد _ جنگل گلستان به طول ۳۵ کیلومتر، شامل بتن ریزی پل‌ها به اتمام رسیده و آسفالت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامرضا هوایی، با اشاره به نشست توسعه راه‌ها و راه آهن بجنورد که با حضور محمدرضا کدخدا زاده معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل برگزار شد، افزود: در این نشست در خصوص باقیمانده محور بجنورد - سنخواست میامی و محور دوم اسفراین به بجنورد مقرر شد تا در هفته آینده جلسه‌ای در دفتر معاونت عمرانی برگزار و این محور به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) واگذار شود.


بیشتر بخوانید


هوایی افزود: پس از اتمام عملیات خاکی و زیرسازی محور جوین - اسفراین، روکش این راه آهن شامل تراورس و بالاست و بخش‌های روبنایی مانند ایستگاه‌ها و دو ابنیه باقیمانده از سال آینده به قرارگاه خاتم واگذار شود.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: کل محور شرقی غربی استان خراسان شمالی شامل محور اصلی عبوری از شهر‌های مبداء مشهد به سمت فاروج، شیروان، بجنورد و آشخانه و جنگل گلستان، بزرگراه و چهارخطه شده و پرونده بزرگراه مشهد جنگل گلستان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ بسته می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.