عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال:

شرایط برای پیروزی استقلال در دربی ۹۴ مهیا است

حجت نظری در مورد شرایط تیم استقلال پیش از دربی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد دیدار دربی ۹۴ گفت: امیدوارم دربی پر گل و تماشاگر پسندی را مشاهده کنیم. در حال حاضر در دفتر خودم حضور دارم و این احتمال وجود دارد که به ورزشگاه بروم، اما با توجه به محدودیتی که برای تعداد افراد حاضر در ورزشگاه وجود دارد امکان دارد این اجازه به ما داده نشود تا در محل برگزاری این دیدار حضور پیدا کنیم.

او گفت: تیم استقلال روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد و شرایط برای نتیجه گیری مهیا است. تیم استقلال روند رو به رشدی را در پیش گرفته است و نتایج این تیم نشان دهنده این موضوع است. امیدواریم در زمین بازی امروز نیز شاهد برتری تیم استقلال باشیم.

نظری در مورد پاداش پیروزی دربی برای بازیکنان استقلال و اینکه شنیده می‌شود مدیران استقلال از جیب برای پاداش‌ها هزینه می‌کنند گفت: اینکه یک نفر از جیب خود بخواهد هزینه کند قطعا درست نیست. ما برای هر بازی مهم مبلغی را به عنوان پاداش به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد. در صورتی که در دیدار دربی نیز تیم استقلال نتیجه بگیرد قطعا پاداشی برای بازیکنان در نظر خواهیم گرفت. اینگونه مشوق‌ها می‌توانند در شرایط روحی روانی بازیکنان تاثیر مثبت بگذارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار