اعلام شرایط فعالیت آموزشگاه‌ها و مراکز هنری در استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: فعالیت آموزشگاه‌های هنری، سالن‌های سینما، تئاتر و موسیقی در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بلامانع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به اعلام وضعیت زرد و آبی در شهر‌های استان آموزشگاه‌های هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نبود تجمع، ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و ضوابط اعلامی از سوی وزارت ارشاد می‌توانند کلاس‌های خود را به صورت محدود و کنترل شده برگزار کنند.

او اضافه کرد: سالن‌های سینما و تئاتر و موسیقی هم می‌توانند با ۵۰ درصد ظرفیت و با رعایت بخشنامه‌های اعلامی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این اداره کل نظارت‌های لازم را در این زمینه اِعمال می‌کند و در صورت بروز هر گونه تخلف احتمالی، برخورد قانونی می‌شود.

به گفته اسماعیلی، برگزاری هرگونه همایش و جشنواره و گردهماییِ فرهنگی و هنری و ادبی و آیینی و مذهبی همچنان ممنوع است و اینگونه فعالیت‌ها در شرایط زرد نیز برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار