کادر بهداشت و درمان در انتظار نیروی تازه نفس

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مهلت پایانی ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۵ دی ماه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر محمدرضا وفائی نسب، معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال جاری گفت: در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مجوز استخدام ۲۴۶ مورد استخدامی داشته ایم که مهلت ثبت نام تا ۲۵ دی ماه تمدید شد.

او افزود: مجوز دوم آزمون استخدامی ۶۹۵ مورد استخدام نیرو از امروز در سایت منتشر شد و داوطلبان تا ۲۵ دی ماه مهلت ثبت نام دارند.

محمدرضا وفائی نسب اظهار داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org رشته محل‌ها را مشاهده کرده و براساس دارا بودن شرایط، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

وفائی نسب، با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، بیان کرد: تمام نیرو‌های غیرپیمانی، غیررسمی، شرکتی و تبصره‌ای که در حال همکاری با دانشگاه هستند برای تبدیل وضعیت خود حتما باید در این آزمون شرکت کنند.

او خاطرنشان کرد: افرادی که بیرون از مجموعه دانشگاه نیز شرایط ثبت نام در آزمون را دارند، نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و به صورت نیروی رسمی همکار ما شوند.

دکتر وفائی نسب ادامه داد: هزینه آزمون به صورت آنلاین و از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می‌پذیرد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: همکاران کادر بهداشت، درمان و اداری که در دوران شیوع بیماری کرونا مشغول خدمت بوده اند به ازای هر ماه همکاری در این دوران ۲ درصد امتیاز برای آن‌ها محسوب می‌شود و حداکثر مجاز به کسب ۲۰ امتیاز هستند.

دکتر وفائی نسب افزود: شرایط احراز فعالیت در دوران کرونا به این صورت است که ابتدا شرکت کنندگان در مرحله ثبت نام گزینه خود اظهاری را تکمیل کرده و سپس بعد از پذیرفته شدن، مدارک و مستندات مبنی بر حضور در دوران کرونا با تایید مسئول واحد تهیه نموده و درکمیته داوران مورد تایید قرارمی گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.