سختی کار معلمان با آموزش مجازی بیشتر شده است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش مجازی و به تبع آن سنجش دانش‌آموزان در همین فضا بر سختی کار معلمان افزوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حقیقت فعالیت در فضای مجازی با هدف آموزش چه برای معلم و چه برای دانش‌آموز زمان مشخصی ندارد و سراسر روز به ویژه معلمان را درگیر می‌کند.

او افزود: تا پیش از این در حوزه آموزش حضوری معلمان چهار ساعت در روز درگیر فعالیت مستقیم آموزشی بودند، اما شرایط فعلی آموزش مجازی این زمان را در هر روز به چندین برابر افزایش است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: به این ترتیب معلمان در خارج از زمان ارائه آموزش رسمی نیز درگیر امور پیرامونی کار آموزش، تهیه مطالب، فیلم، بررسی تکالیف و تمرینات هردانش‌آموز به صورت جداگانه هستند.

همتی بیان کرد: علاوه بر این کار با لپ تاپ، گوشی تلفن همراه و رایانه هم به طور مداوم در ساعات فراوان در یک روز موجب وارد آمدن آسیب‌هایی به سلامت معلمان و دانش‌آموزان شده است.

او تصریح کرد: این افزایش ناخواسته زمان کار آموزشی معلمان موجب شده تا زمان ضروری برای کنار خانواده بودن و خدمات به آنان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در مجموع انجام کار را دشوار کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: در زمینه معلمان خرید خدمات آموزشی نیز سختی کار به همین منوال است. به همین دلیل حقوق معلمان بر اساس قانون کار سنجش و به حساب آنان واریز می‌شود.

همتی اظهار کرد: این بخش از نیرو‌ها با توجه به جوان و پرانرژی بودن و البته آشنایی بیشتر با فناوری‌های نوین آموزشی کار با کیفیت و مطلوبی را در حوزه آموزش مجازی ارائه می‌دهند که مایه قدردانی است.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.