رئیس شبکه دامپزشکی قاینات:

بلدرچین‌های مسافر متخلف ضبط و معدوم سازی شدند

رئیس شبکه دامپزشکی قاینات از ضبط و معدوم سازی بلدرچین های مسافر متخلف اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

محمودی راد رئیس شبکه دامپزشکی قاینات  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: به منظور جلوگیری از اشاعه بیماری‌های قابل انتقال و مبارزه با پدیده شوم قاچاق دام و طیور خودرو‌های جاده‌ای بررسی و نظارت می‌شوند.

او افزود: یک دستگاه اتوبوس که از سمت خراسان رضوی به مقصد سیستان و بلوچستان در حرکت بود با همکاری نیروی انتظامی شهرستان توقیف شد و در بازرسی‌های انجام شده تعداد ۱۰۰ قطعه بلدرچین کشف و ضبط و پس از طی مراحل قانونی و صدور حکم معدوم سازی شدند.

محمودی راد اظهار کرد: محموله‌های فاقد گواهی بهداشتی – قرنطینه‌ای علاوه بر انتشار بیماری‌های واگیر دار دام و طیور، سلامت و امنیت غذایی جامعه را نیز تهدید می‌کنند و برخورد قاطع با اینگونه محموله‌ها در دستور کار مستمر دامپزشکی قرار دارد.


بیشتر بخوانید


رئیس شبکه دامپزشکی قاینات از شهروندان خواست تا برای تأمین امنیت غذایی و جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر و عواقب و خسارات ناشی از آن از خرید طیور زنده از دست فروشان و فروشندگان غیرمجاز خودداری و در صورت مشاهده این گونه تخلفات به شبکه دامپزشکی قائنات به شماره تلفن ۵۱-۳۲۵۶۶۴۵۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار