به سخره گرفتن واتس آپ توسط تلگرام

تغییر خط مشی حریم خصوصی واتس آپ در به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربرانش با فیسبوک با توئیت طعنه آمیز تلگرام همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بود که واتس آپ اعلام کرد با تغییر خط مشی حفظ حریم خصوصی کاربران، اطلاعات آن ها را با فیسبوک، شرکت مادر به اشتراک خواهد گذاشت. واتس آپ اعلام کرد کاربرانی که تا ۸ فوریه با این تغییر خط مشی موافقت نکنند باید برای همیشه با این نرم افزار خداحافظی کنند.

این تصمیم واتس آپ موجب شد تا هزاران کاربر محتاط از این پیام رسان زیر مجموعه شرکت فیسبوک به پیام رسان‌های دیگر از جمله تلگرام و سیگنال کوچ زودهنگام داشته باشند.


بیشتر بخوانید


هفته پیش ناگهان محبوبیت پیام رسان‌هایی مانند سیگنال و تلگرام افزایش یافت و به هر دو سرویس کاربرانی جدید اضافه شد. این کاربران با انتشار پست و تصاویر مختلف این خط مشی جدید واتس آپ را به سخره گرفتند. اما واکنش به این تصمیم واتس آپ تنها به کاربران عادی ختم نشد و شرکت‌های رقیب نیز واتس آپ را مورد تمسخر قرار دادند.

از جمله تلگرام روز یکشنبه با انتشار یک گیف در صفحه توئیتر خود، این خط مشی جدید واتس آپ را مورد انتقاد قرار داد. در این گیف در حالی که تشییع کنندگان غنایی در حال تشییع یک تابوت هستند، خط مشی جدید واتس نیز در بالای تابوت دیده می‌شود. این ویدئو سال گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود که تعدادی نعش کش را حین حمل یک جنازه در حال انجام حرکات موزون نشان می‌داد. این توئیت تلگرام با استقبال کاربران مواجه شد و بیش از ۲۵۰ هزار لایک دریافت کرد.

به سخره گرفتن واتس آپ توسط تلگرام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۰۵ ۲۸ دی ۱۳۹۹
خیلی باحال بود خوشم اومد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۹
لعنت به واتس اپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۹
خوشم اومد
آخرین اخبار