درخشش فیلم کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید

فیلم کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید فیلمساز جوان شیرازی در ۲ جشنواره داخلی و خارجی خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فیلم کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید جدیدترین تجربه فیلمسازی اجتماعی این کارگردان شیرازی است که به موضوع و معضلات ازدواج زود هنگام دختران و به عبارتی کودک همسری می‌پردازد.

فیلم کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید روایتگر داستان زندگی دختری به نام طاهره است که قربانی رسم ازدواج زود هنگام شده و تلاش می‌کند از تکرار تجربه‌های تلخ خود برای خواهر کوچک ترش خاطره جلوگیری کند.

 مصطفی رستم پور کارگردان و فیلمساز جوان شیرازی، با اشاره به اینکه فیلم گوسفندان ما را خواهند بلعید منتخب بخش داستانی جشنواره استعدادیابی یاراد شده است، گفت: این فیلم جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی زبان و  صداگذاری را از جشنواره Screen Power Film Festival انگلیس دریافت کرده است.

کارگردانی فیلم  کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید را مصطفی رستم پور و عاطفه رضایان به صورت مشترک انجام داده‌اند.

نویسنده فیلمنامه فیلم کوتاه داستانی گوسفندان ما را خواهند بلعید را مجتبی رستم پور و بازیگران این فیم طاهره شریفی، محمد شکروی، رضا علیجانی، احسان اطمینان، هانیه فرزین و علی حسن فرزین هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.