سرمربی تیم ملی تکواندو:

مسابقات انتخابی در ورود بازیکنان به تیم ملی تکواندو موثر است/ المپین‌ها در لیگ تکواندو محک خوبی می‌خورند

عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: المپین‌ها به واسطه حضور در لیگ، شرایط مسابقه را بعد از مدت زمان طولانی تجربه خواهند کرد.

فریبرز عسکری، سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور ستاره‌ها در تیم‌های مختلف به واسطه دعوت به تیم ملی اظهار کرد: اگر شرایط شیوع ویروس کرونا فروکش کرد، تیم ملی با قدرت کارش را در سلامتی کامل دنبال می‌کند و اگر به همین منوال بود، ملاک ما مسابقات لیگ است تا برترین‌ها به انتخابی تیم ملی دعوت شوند. چون طی یک سال گذشته مسابقه‌ای نبوده است، افراد شایسته می‌توانند به انتخابی ورود به تیم ملی وارد شوند.

سرمربی تیم ملی درباره حضور سجاد مردانی در المپیک به واسطه حذف روسیه از این تورنمنت اظهار کرد: ‌ما از روز اول به این فکر می‌کردیم که سجاد مردانی سهمیه المپیک را دشت کرده است و تمام تمریناتمان را به شیوه المپیکی ادامه دادیم. اگر مردانی به المپیک برود که شانس دوباره‌ای است و باعث خوشحالی ما خواهد بود و اگر این اتفاق نیفتد برای پیشرفت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم.  

عسکری درباره حضور المپین‌ها در لیگ برتر بیان کرد: المپین‌ها حدود یک سالی است که نتوانسته اند وارد شیاپ چانگ شوند و مسابقات لیگ ملاک خوبی برای ارزیابی عملکردشان خواهد بود. بازیکنان در مسابقات لیگ احساس خستگی می‌کنند که بیشتر آن به خاطر تمرینات نامنظم بوده است.  

او در مورد نزدیک‌ترین زمانی که بازیکنان تیم ملی به یک تورنمنت اعزام می‌شودT اظهار کرد: سی ام فروردین اگر در فدراسیون جهانی تایید شود مسابقاتی را در پیش خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار