نماینده مردم طرقبه گفت: درحال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می بریم، ساماندهی اقتصاد و توجه به معیشت مردم جزو اولویت های نظام و دغدغه و مطالبه مقام معظم رهبری است.

ساماندهی اقتصاد و توجه به معیشت مردم جزو اولویت های نظام و مطالبه رهبری استبه گزارش خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، حسین امامی راد نماینده مردم طرقبه در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور؛ گفت: در دوران دفاع مقدس حرف دل همه دلسوزان نظام و انقلاب این بود که جنگ، جنگ است، خانه نشینی ننگ است، درحال حاضر در جنگ اقتصادی به سر می بریم، ساماندهی اقتصاد و توجه به معیشت مردم جز اولویت‌های نظام و دغدغه و مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: خانه نشینی، دورکاری، بی تفاوتی به اوضاع و مدل مدیریتی شاه سلطان حسینی و استمرار این شرایط می‌توان گفت کار ایران با خداست، خانه نشینی و عدم نظارت بر بازار، گرانی افسارگسیخته و شاهد دغدغه آب و نان بودن مردم تا کی قرار است ادامه داشته باشد.

وی گفت: آشفتگی بی سابقه در عدم ثبات قیمت‌ها، نوسان بازار و عدم نظارت بر حوزه‌های مختلف را شاهد هستیم، غفلت و خواب سنگین رئیس جمهور و برخی دولتمردان به اصطلاح ژنرال موجب رواج بی تدبیری و ناامیدی در جامعه شد، همچنین اشتهای دشمنان نظام و تفاله‌های داخلی آنها را نیز افزایش داد.

امامی راد تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس یازدهم یکی از انقلابی ترین مجالس است، آن‌هایی که توفیق حضور در جمع انقلابیون را ندارند و از آمدن به مجلس ابا دارند باید در نسبت آن ها با انقلاب شک کرد، بود و نبود برخی افراد به شأن انقلابی مجلس خللی وارد نمی کند.

 نماینده مردم طرقبه گفت: قطعی فراگیر برق و خاموشی گسترده در برخی استان‌ها خسارت سنگینی به واحدهای تولیدی، صنوف و وسایل برقی مردم وارد کرده است. عدم مدیریت در این زمینه بر مشکلات کرونا و نارضایتی مردم اضافه می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۹
بخاطر همینه که شما در همه شاخص ها موفق بوده اید در کاهش موالید در کاهش رفاه در افزایش فقر و فلاکت افزایش رانت و مافیا و فامیل بازی هر گوشه سفره رو یکیتون داره میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ دی ۱۳۹۹
تا حالا چه کردید؟
آخرین اخبار