معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

تامین امنیت تنها برعهده پلیس نیست

احمد یوسفی گفت: امنیت محصول بین بخشی است و تامین آن فقط با پلیس نیست بلکه اگر سازمان‌ها نقش خود را هدفمند تنظیم کنند، در زمینه مسائل و معضلات اجتماعی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمود میر کمالی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان در بازدید معاون اجتماعی پلیس کرمان از باشگاه خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مهمترین وظیفه امروز را ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در سطح جامعه عنوان کرد.

او در بخش دیگری از سخنانش به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در کل کشور و به ویژه استان کرمان اشاره کردو گفت: نقش مثبت و تاثیرگذار نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و ما نیز تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا بتوانیم در بحث اطلاع رسانی، این مهم را به خوبی به انجام برسانیم.

میرکمالی به بیان گزارشی از جایگاه باشگاه خبرنگاران در بین خبرگزاری‌های کشور پرداخت و افزود: هم اکنون سایت باشگاه خبرنگاران جوان در زمینه سرعت انتشار خبر نسبت به سایر خبرگزاری‌ها رتبه نخست کشور را دارا است.

میر کمالی تولید اخبار مکتوب، تهیه گزارش‌های تصویری و آموزش را آیتم‌های اصلی باشگاه خبرنگاران برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه پارسال باشگاه خبرنگاران در بحث اخبار مکتوب رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد و امسال نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او جذب نیرو را یکی از اولویت‌های باشگاه خبرنگاران عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون به دلیل مشکلات مالی و بحث شیوع کرونا استقبال آنچنانی از  کلاس های آموزشی  نداشته ایم.

احمد یوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان امنیت را یک نیاز زیستی مانند اکسیژن و غذا عنوان کرد و گفت: اگر این مهم نباشد زندگی بشر مختل می‌شود.

او افزود: در حقیقت، امنیت محصول بین بخشی است و تولید آن فقط با پلیس نیست بلکه با سازمان‌های مختلف، خانواده‌ها و افراد در ارتباط است.

احمد یوسفی تصریح کرد: اگر سازمان‌ها نقش خود را هدفمند تنظیم کنند، در زمینه مسائل و معضلات اجتماعی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

او بیان داشت: رفتار‌هایی که تحت عنوان مجرمانه است و متاسفانه استمرار دارد، عامل و ریشه هایش در اختیار پلیس نیست بلکه سازمان‌های متولی باید این بحث را جراحی و شناسایی کنند و در واقع، هر سازمان بر اساس وظایفش به نوعی هدفمند عمل کند.

احمدیوسفی ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه باشگاه خبرنگاران به واسطه تلاش هایشان در زمینه اطلاع رسانی جمعی از آن‌ها خواست: با توجه به اخبار و معضلات مسئول سازی کنند و ضمن باز کردن ریشه‌های مطالب و جراحی پدیده‌ها مطالبه‌گری صحیح صورت گیرد.

او افزود: امروز فضای مجازی بستری را ایجاد کرده که با گذشته متفاوت است؛ دسترسی‌ها به موضوعات مختلف راحت‌تر شده و تغییر نگرش‌ها و باور‌ها از مهمترین موضوعات مورد بحث فضای مجازی است.

احدیوسفی تاکید کرد: باید اخبار و پدیده‌ها تحلیل و سازمان‌ها و خانواده ها مسئول سازی شوند.

او از باشگاه خبرنگاران جوان که بیشترین همکاری را با پلیس داشته تشکر و قدردانی کرد و افزود: تمام اخبار باشگاه خبرنگاران از گذشته تاکنون در راستای سیاست‌های کلان مملکت و ارتقای احساس امنیت بوده است.

سرگرد طا‌ها ساسان، رئیس اداره اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی معاونت اجتماعی پلیس کرمان هم سرعت عمل را از ویژگی‌های اخبار باشگاه خبرنگاران جوان برشمرد و گفت: سرعت بالا در انتشار اخبار باشگاه خبرنگاران قابل تقدیر است و تاکنون این مرکز تلاش کرده بلافاصله اخبار حوزه پلیس را پوشش دهد.

او از مجموعه باشگاه‌خبرنگاران‌جوان خواست: پرتکرارترین و مهمترین موضوعات اخبار حوزه نظم و امنیت را به صورت گزارش‌های تحلیلی کار کنند تا سطح آگاهی‌های عمومی به نقطه قابل قبولی برسد.

صبح امروز کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی پلیس کرمان، سرگرد طا‌ها ساسان، رئیس اداره اطلاع رسانی و رصد فضای مجازی معاونت اجتماعی پلیس کرمان، سرگرد راحله رزمگر سردبیر سایت خبرگزاری پلیس کرمان به منظور تقدیر از تلاش‌های عوامل باشگاه خبرنگاران برای انعکاس اخبار پلیس در این خبرگزاری حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار