مربی تیم فوتبال سپاهان:

برای تاکتیک پرتاب اوت‌های پیکان برنامه داریم/احساس می‌کنم که قهرمان لیگ برتر می‌شویم

علیرضا مرزبان درباره بازی تیم سپاهان برابر پیکان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست  خبری قبل از بازی تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم پیکان خیلی خوب روی ضد حمله‌ها کار می‌کند و  بازیکنان این تیم از مناطق مختلف زمین با اوت‌های بلند روی دروازه موقعیت ایجاد می‌کنند. ما سعی کردیم برنامه‌ای داشته باشیم که این تاکتیک را خنثی کنیم. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و هر روز  قدم‌های رو به جلوی خوبی برمی‌داریم و مسیری را انتخاب می کنیم که مشکلاتمان حل شوند و مردم از بازی ‌ما لذت ببرند. از امتیازاتی که گرفته‌ایم چندان راضی نیستیم، اما تیم ما  رو به جلو حرکت می‌کند و بر اساس قولی که به هواداران دادیم کار می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل پیکان انجام دهیم.

او ادامه داد: حق هر تیمی است که از روش‌های خاص استفاده کند و پیکانی‌ها هم از اوت‌های بلند استفاده می‌کنند؛ اما ما خطوط دفاعیمان را ترمیم کردیم و آماده هستیم تا مقابل پیکان بازی کنیم و یک ضد تاکتیک علیه تاکتیک پرتاب اوت آن‌ها ارائه می‌دهیم. ما در بازی ماشین سازی خوب نبودیم، چون باید پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم. بازی با پرسپولیس هم تیم برتر میدان بودیم و حامد لک مانع پیروزی ما شد. در بازی گذشته مقابل فولاد هم موقعیت‌های گل خوبی داشتیم، اما موفق نبودیم. مسئله‌ای که برای ما خیلی مهم است، اتحاد‌های درونی است چرا که این حس را به هواداران دادیم که می‌خواهیم مدعی قهرمانی باشیم. باید در ۳ بازی گذشته حداقل ۶ امتیاز کسب می‌کردیم، اما به هر حال ما با سیستم جدیدی بازی می‌کنیم و تفکرات جدیدی در تیم داریم.

ما به تیم پرسپولیس شانس گلزنی ندادیم 

مربی سپاهان  گفت: کار دفاعی تیم ما بسیار خوب است. متاسفانه وقتی ۳ گل با ۳ پنالتی می‌خوریم دفاعمان زیر سوال می‌رود، اما به طور مثال در بازی با پرسپولیس، به تیم حریف شانس گلزنی ندادیم. از خط دفاعی راضی هستیم، اما روی  قسمت‌هایی هم کار کردیم که برخی از نقاط ضعفمان را پوشش دهیم.

داوران وقت های اضافه را به خوبی محاسبه کنند 

او  درباره اتلاف وقت برخی تیم‌ها در بازی‌ها بیان کرد: ما از تیم‌های داوری انتظار داریم که حرفه‌ای عمل کنند و وقت‌هایی که تلف شده را در وقت اضافه محاسبه کنند. در بازی با فولاد از دقیقه ۶۰ تا دقیقه ۹۰ فقط ۱۲ دقیقه توپ در زمین در گردش بود و این مسئله برای فوتبال حرفه‌ای دردناک است. من از داوران انتظار دارم تمرکز بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند و اگر تیمی با روش‌های خاصی بخواهد کارش را پیش ببرد، داوران تدبیری داشته باشند و وقت‌ها را محاسبه کنند. اما به هر حال ما سعی می‌کنیم فوتبال جوانمردانه ارائه دهیم؛ چرا که فوتبال جوانمردانه رنگ دیگری دارد.

مرزبان در پایان گفت: به هواداران وفادار هستیم و به آن‌ها این قول را می‌دهیم که تا روز آخر برای موفقیت تیم بجنگیم و جزء مدعی‌های قهرمانی بمانیم. من به عنوان مربی ۴ قهرمانی را پشت سر خود دارم و همه ما هم این احساس را داریم که می‌توانیم قهرمان شویم و هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی ما را بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار