مربی تیم فوتبال پیکان:

بازی ما با سپاهان، جدال نابرابری است/ به اصفهان آمدیم تا دست پر از زمین خارج شویم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای کسب امتیاز مقابل سپاهان برنامه ریزی کرده‌ایم و می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان نیازی به تعریف و تمجید ندارد و تیمی است که هر سال کیفیت قابل قبولی ارائه می‌دهد. سپاهان ساختار خوبی دارد و به معنای کلمه یک باشگاه است. سپاهان تیم قدرتمندی است و جدا از بازیکنان باکیفیت، کادرفنی خوبی در اختیار دارد.

پاشایی در ادامه گفت: طی ۱۰ هفته گذشته نشان داده‌ایم که تیم بسیار منسجم و قدرتمندی هستیم. کیفیت کار ما نشان می‌داد که تیم قابل احترامی هستیم و فردا برای یک بازی خیلی خوب برنامه ریزی کرده‌ایم. امیدوارم که مردم فردا از دیدن بازی ما لذت ببرند.

مربی پیکان درباره استفاده این تیم از پرتاب اوت‌های محمدی به عنوان راهی برای گلزنی گفت: یکی از راهکار‌های ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است؛ اما نمی‌توان گفت بیشتر تاکتیک ما برای گلزنی همین است، زیرا تاکتیک‌های زیادی را تمرین می‌کنیم و در بازی‌ها به کار می‌گیریم. گل‌هایی که زدیم نشان می‌دهند که برنامه‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریفان داریم. ما بازیکنی داریم که به خوبی از پرتاب اوت استفاده می‌کند و هر مربی باهوشی بر اساس تمام داشته هایش برنامه ریزی می‌کند و سعی می‌کند از تمام ابزار‌هایی که دارد، به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

او افزود‌: منکر توانایی محمدی در پرتاب اوت نیستم، زیرا او واقعا این کار را به خوبی انجام می‌دهد، اما ما در کنار پرتاب‌های اوت، دیگر تاکتیک‌هایی که در تمرینات مرور کردیم را هم به کار می‌گیریم.

پاشایی درباره هدف پیکان در پایان فصل گفت: تیم خیلی جوانی داریم و نباید انتظارات از ما بالا بروند. برنامه ریزی باشگاه برای پایان فصل این است که رتبه آبرومندانه‌ای کسب کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم، اما نباید انتظارات از بازیکنان جوان ما بالا بروند و آن‌ها دچار مشکل شوند. باید بازی به بازی پیش برویم تا در پایان فصل رتبه خوبی کسب کنیم.

مربی پیکان در واکنش به هم امتیاز بودن پیکان با سپاهان و این که تیمش در باری فردا چگونه بازی خواهد کرد گفت: درست است که امتیاز پیکان و سپاهان یک اندازه است، اما ۲ تیم از لحاظ مهره و بودجه با یکدیگر قابل مقایسه نیستند و فکر می‌کنم جدال نابرابری در پیش است. با این حال ما برای کسب امتیاز برنامه ریزی کردیم و فوتبالی هجومی ارائه خواهیم کرد. به اصفهان آمدیم تا دست پر از زمین خارج شویم. ان شاءالله خدا فردا به ما عنایت کند تا نتیجه خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:


او درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: بازیکن محرومی نداریم، اما ۲، ۳ بازیکن ما مصدوم هستند و تکلیف آن‌ها فردا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار