مدير كل انتقال خون فارس:

مردم با اهدای خون بیماران را دریابند

مسعود ترابی گفت: میزان اهدای خون کاهش یافته و تامین خون و فرآورده‌های آن با مشکل مواجه شده است به همین سبب از مردم درخواست می‌کنیم با اهدای خون بیماران را دریابند.

مدير كل انتقال خون فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: میزان اهدای خون کاهش یافته و تامین خون و فرآورده‌های آن با مشکل مواجه شده است از همین رو شهروندان استان فارسی بیماران نیازمند به خون را دریابند و برای اهدای خون به پایگاه های انتقال مراجعه کنند.

ترابی افزود: تمام مراجعان برای اهدا خون در بدو ورود به وسیله دستگاه لیزری تب سنجی شده و دست‌های آن‌ها نیز با مواد ضدعفونی استریل می‌شود و پس از دریافت ماسک به محل اهدا خون راهنمایی می‌شوند.

او از مردم درخواست کرد همچنان با حضور در پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در خیابان قصردشت بالاتر از عفیف‌آباد، آسیاب قوامی،از ۸ تا ۴۵ :۱۹ در روزهای عادی و از ۸ تا ۱۳ در روزهای تعطیل، همچنین پایگاه شماره ۲ واقع در فلکه نمازی جنب درمانگاه امام رضا (ع) از ۸ تا ۴۵ :۱۹ از حال بیماران نیازمند غافل نشوند.

ترابی افزود: در هفت شهرستان مرودشت، کازرون، فسا، جهرم، داراب، لارستان و آباده نیز مراکز ثابت همه‌روزه حتی روزهای تعطیل از ۸ تا ۱۳ برای پذیرش اهداکنندگان آماده هستند.

مدیرکل انتقال خون فارس همچنین گفت: پایگاه انتقال خون نمازی شیراز به عنوان تنها مرکز جمع آوری پلاسمای بهبود یافتگان کرونا در استان فارس همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ پذیرای اهدا کنندگان است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار