توقیف پژو ۴۰۵ با ۹۶ کیلو تریاک

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز  گفت: ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ در پوشش انتقال مسافر در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان‌های مسیر، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی کنهوج-جیرفت اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت پژو متهم شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

سرهنگ فیض جعفری گفت: در ادامه با تعقیب و مراقبت خودرو حامل مواد مخدر، ماموران در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیسی، افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۹۶ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد که به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرزگفت: انجام عملیات‌های مشترک و جلوگیری پلیس البرز از ورود مواد مخدر به استان البرز، یکی از اقداماتی است که باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی حاصل از مواد مخدر می‌شود.

انتهای پیام /ر  .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.