رئیس سازمان زندان ها:

زندان فقط مساله قوه قضائیه نیست

محمدمهدی حاج محمدی گفت: زندان فقط مساله قوه قضائیه نیست بلکه مربوط به همه دستگاه ها و مستلزم کمک و همکاری همگانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی حاج محمدی  رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و فضا‌های مناسب و کافی نقش محوری در اصلاح و تربیت زندانیان دارد.

او افزود: مسائل مربوط به خانواده زندانیان دارای اهمیت و عمده نگرانی ما است که به خاطر حضور سرپرست در زندان در معرض آسیب قرار دارند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه نگاه به خانواده زندانی باید تغییر کند ادامه داد: در زمینه ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده آن‌ها نیازمند حمایت نهاد‌های مختلف از جمله بخش خصوصی هستیم.


بیشتربخوانید



حاج محمدی بیان کرد: نمیخواهیم در زندان‌ها فقط از افراد نگهداری کنیم بلکه باید طوری عمل شود که زندانی پس از آزادی بتواند سعادتمندانه به آغوش خانواده و جامعه برگردد.

محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز با اشاره به وضعیت اعتبارات استان گفت: به رغم کمبود بودجه باید به موضوع زندان بطور ویژه نگاه کرد.

او همچنین از آمادگی استانداری برای کمک به پیشبرد پروژه‌های عمرانی، انتقال زندان مرکزی مشهد و اجرای طرح‌های حمایتی زندان‌های خراسان رضوی خبر داد.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.